منتخب مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: دانش آموزان عضو انجمن های اسلامی برای اثر گذاری روی سایر همکلاسی ها خود در مدرسه باید از هر لحاظ نخبه و نمونه باشند .
کد خبر: ۲۲۸۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶ 12 May 2016

به گزارش تابناک یزد،ابوالفضل موسوی بیوکی در جمع اعضای هیات مرکزی و قرارگاه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان یزد افزود: انجمن های اسلامی در مدارس از تشکل های با سابقه هستند و بنابراین عضو انجمن اسلامی در هر مدرسه باید از هر لحاظ در مسائل آموزشی و پرورشی نسبت به دیگران سرمشق و نمونه باشد.

وی تاکید کرد: اعضای انجمن های اسلامی دانش آموزان باید بیش از گذشته به مسائل علمی و درسی خود اهمیت و معدل خود را ارتقا دهند .
موسوی بیوکی خاطرنشان کرد: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان و اعضای آن خود را هیچگاه تافته جدا بافته ندانند و در کنار سایر دانش آموزان و با بهره گیری از همه ظرفیت ها فعالیت های خود را شتاب دهند .
وی با اشاره به اینکه ظرفیت های خوبی در دانش آموزان یزد وجود دارد بر شناسایی و بهره گیری از توان موجود برای رسیدن به اهداف متعالی در بخش های مختلف تاکید کرد.
منتخب مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی همچنین به افرایش اطلاعات فرهنگی و اجتماعی اعضای انحمن های اسلامی مدارس استان یزد تاکید کرد.
موسوی بیوکی گفت: تقویت اصول اعتقادی و بنیه مذهبی در انجمن های اسلامی و اعضای آن خوب است و باید این موضوع مهم روز به روز گسترش یابد .
رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان یزد نیز در این دیدار از آخرین وضعیت این تشکل و مسائل و مشکلات آن گزارشی ارائه و پیگیری منتخب مردم را خواستار شد .
همچنین تعدادی از اعضای کارگاه دانش آموزی استان یزد به طرح دیدگاه های مختلف خود پرداختند .
در این دیدار میثاق نامه دانش آموزان و نماینده منتخب در خصوص پیگیری اهداف و آرمان های نظام اسلامی به امضا رسید.
در این میثاق نامه بر دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و مطالبات مقام معظم رهبری و حضور در عرصه های مورد نیاز تاکید شده است .
استان یزد دارای 500 انجمن اسلامی و 10 هزار عضو است .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار