در واقع آقای لاریجانی از ابتدا اصولگرا بودند و امروز هم همچنان بر مواضع خود تاکید دارد. لاریجانی هیچ‌گاه اصلاح‌طلب نبوده و نخواهد بود.
کد خبر: ۲۲۷۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۰ 11 May 2016
به گزارش تابناک یزد، عضو کمیته هفت‌نفره اصولگرایان گفت: لاریجانی از ابتدا اصولگرا بود و امروز هم همچنان بر مواضع خود تاکید دارد. او هیچ‌گاه اصلاح‌طلب نبوده و نخواهد بود.

حمیدرضا فولادگر گفت: در کمیته هفت‌نفره تقریباً هر روز تشکیل جلسه می‌دهیم. علاوه بر این؛ باتوجه به این‌که بنا داریم در راستای تشکیل یک فراکسیون فراگیر عمل کنیم، برای ادامه کار فراکسیون فراگیر جلساتی با برخی از دوستان خواهیم داشت که در این میان، با آقای لاریجانی هم قطعاً جلساتی تشکیل می‌دهیم.

او در پاسخ به این سوال که چرا باوجود این‌که لاریجانی در «لیست امید» بود و اتفاق‌نظری با اصولگرایان نداشت، امروز در کنار اصولگرایان قرار گرفته است، گفت: آن‌چه در جریان انتخابات در حوزه انتخابیه قم روی داد، تنها یک اتفاق خاص بود. مسئله‌ای خاص در قم اتفاق افتاد که اصولگرایان دو لیستی شدند و اصلاح‌طلبان نیز آقای لاریجانی را در لیست خودشان قرار دادند.

لاریجانی هیچ‌گاه اصلاح‌طلب نبوده و نخواهد بود

عضو کمیته هفت‌نفره اصولگرایان تصریح کرد: در واقع آقای لاریجانی از ابتدا اصولگرا بودند و امروز هم همچنان بر مواضع خود تاکید دارد. لاریجانی هیچ‌گاه اصلاح‌طلب نبوده و نخواهد بود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس نهم در پاسخ به این سوال که آیا گرایش دوباره لاریجانی به اصولگرایان به دلیل حفظ کرسی ریاست نبود، گفت: هنوز بحثی در این خصوص مطرح نشده‌است. آقای لاریجانی فعلاً با تشکیل فراکسیون فراگیر موافقت کرده که الحمدالله این فراکسیون تشکیل شده‌است.

مستقلان حاضر در نشست فراکسیون فراگیر بیش از ۳ الی ۴ نفر بودند

او با تاکید بر این‌که نشست شنبه بعدازظهر در ساختمان مجلس قدیم، جلسه فراکسیون فراگیر اصولگرایان و جمعی از مستقلان بود، در پاسخ به این سوال که آیا تنها به دلیل حضور ۳ الی ۴ نفر از مستقلان، از عنوان «اصولگرایان» استفاده نکردید، گفت: مستقلان حاضر در نشست بعدازظهر روز شنبه، بیشتر از ۳ الی ۴ نفر بودند.

به گزرش ایلنا، فولادگر در پاسخ به این سوال که آیا یکی از ۳ الی ۴ مستقل حاضر در آن جلسه، شخص علی لاریجانی نبوده‌است، اعلام کرد: من صحبتی درخصوص شخص آقای لاریجانی ندارم. تاکید ما صرفاً در این‌باره است که این فراکسیون یک فراکسیون فراگیر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار