مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي يزد گفت: 230 اثربه دبير خانه جشنواره مد و لباس استان ارسال شده است.
کد خبر: ۲۲۷۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲ 11 May 2016

به گزارش تابناک یزد،علي غياثي ندوشن در نشست با مديركل دفتر امور بانوان استانداري و اعضاي ستاد برگزاري اين جشنواره ، با ارزشمند خواندن اين اقدام در مسير حمايت از توليدكنندگان داخلي مد و لباس كشور افزود: در حاشيه اين جشنواره نمايشگاهي در زمينه برندهاي مختلف مد و لباس و عفاف و حجاب برپا مي شود.

وي اهداف جشنواره را معرفي مدلهاي پوشش ايراني اسلامي ، افزايش و توسعه خلاقيت ، نو آوري در مد و لباس ايراني، اسلامي ، ايجاد تعامل و هم افزايي ميان طراحان ، توليد كنندگان و عرضه كنندگان بيان كرد.
اين مسئول اظهار كرد: ايجاد فضاي تعامل فرهنگي با محوريت پوشاك اسلامي، ايراني، هدفمند كردن انديشه هاي نو در راستاي تحقق اهداف جامعه ايراني ، سوق دادن دانشجويان به طراحي آثار مبتني با اصول و آموزه هاي اسلامي و زمينه سازي جهت كار آفريني از ديگر اهداف جشنواره مورد اشاره است.
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان يزد اضافه كرد: بخش­هاي جشنواره را بخش لباس بانوان ، طراحي و علمي تشكيل مي دهد.
فخر السادات خامسي هامانه مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري يزد هم در اين نشست با برشمردن اهميت و جايگاه جشنواره هاي مد و لباس به سبك اسلامي ايراني در معرفي مدهاي ارزشمند و مورد رضايت بانوان مسلمان ايراني از آمادگي همكاري استانداري يزد بويژه در دفتر امور بانوان و خانواده استانداري و دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري خبر داد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار