کد خبر: ۲۲۷۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳ 11 May 2016
به گزارش تابناک یزد، ادمين كانالي كه تصاوير مينو خالقي را منتشر كرد، بازداشت شده است. کانال قیچی دیروز ساعتی پس از دستور وزیر کشور برای پیگیری منتشر کننده عکس ها، حذف شده بود.

پس از شایعاتی از ابتدای سه شنبه شب، مهدی محمدی و یاسر جبرائیلی از دیگر فعالان رسانه ای اصولگرا، تعقیب و بازداشت را تایید کردند.

مهدی محمدی از خبرنگاران سابق کیهان و یکی از همراهان تیم مذاکره کننده ی سعید جلیلی، دبیر شورای امنیت ملی دوران احمدی نژاد با تایید این خبر در تلگرام نوشت:

«صدايي هم از سينه چاكان آزادي بيان درنيامده است. فرض كنيم او خطايي كرده باشد؛ سوال اين است: به جرم خالقي كه مرتكب جرم مشهود شده، مردم را فريب داده و به نهادهاي نظام افترا زده، و حاميان او كه اعتبار و عزت نظام اسلامي و حرمت قانون را زير پا گذاشتند، چه كسي رسيدگي خواهد كرد؟»

به گزارش انصاف نیوز، یاسر جبرائیلی یکی از مسوولان خبرگزاری فارس نیز در تلگرام نوشت:

«در ماجرای احضار ادمین کانال قیچی پس از دستور وزیر کشور، که عکس های عمومی یک فرد لاقید (مینو خالقی) را به نقل از فیس بوک شخصی وی منتشر کرد، یک نکته بسیار مهم وجود دارد: دستگاه امنیتی و انتظامی مسوول، نشان داد که "می تواند” ادمین یک کانال در تلگرام را به راحتی شناسایی و بازداشت کند، اما "نمی خواهد” با ادمین کانال های شناخته شده ای که بام تا شام علیه خدا و پیامبر و انقلاب و اخلاق و ارکان نظام ناسزا می گویند، برخورد کند. می تواند، لکن نمی خواهد…»
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار