کد خبر: ۲۲۷۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹ 10 May 2016

به گزارش تابناک یزد، مدیرعامل شرکت گاز استان یزد با اشاره به اینکه ۹۴ درصد استان یزد از نعمت گاز بهره‌مند هستند، گفت: شبکه گازرسانی شهر بهاباد با ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد.


منوچهر فلاح با اشاره به اینکه گازرسانی به شهر بهاباد شامل احداث خط انتقال و اجرای شبکه داخلی است اظهار داشت: عملیات احداث خط انتقال گاز بافق به بهاباد توسط شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با اعتبار برآوردی 950 میلیارد ریال درحال اجرا بوده و پروژه اجرای شبکه داخلی بهاباد با اعتبار برآوردی 100 میلیارد ریال در مرحله برگزاری تشریفات مناقصه جهت انتخاب پیمانکار اجرایی است.

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد خاطرنشان کرد: انشاالله متناسب با اعتبارات تخصیصی، عملیات اجرایی شبکه داخلی شهر بهاباد امسال آغاز و همزمان با تکمیل خط انتقال، شبکه داخلی آن نیز گازدار می‌شود.

فلاح با تاکید بر اینکه دولت یازدهم توجه ویژه‌ای به بحث گازرسانی داشته، گفت: تاکنون در دولت یازدهم بالغ بر 3000 میلیارد ریال اعتبار برای گازرسانی به نقاط مختلف استان تخصیص یافته است.

وی ادامه داد: در این دولت با اقداماتی که در راستای گازرسانی به مناطق مختلف استان صورت گرفته، شاهد افزایش قابل توجه تعداد افراد بهره‌مند از این نعمت هستیم و الان 19 شهر و 238 روستا در استان گازدار بوده و 94 درصد جمعیت استان از نعمت گاز برخوردار هستند.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار