کد خبر: ۲۱۱۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۰ 13 April 2016

به گزارش تابناک یزد،نخستین نمایشگاه تخصصی گل و گیاه و ماشین‌آلات کشاورزی در مراسمی با حضور مسئولان استان یزد در محل دائمی نمایشگاه‌های استان یزد گشایش یافت.

در این نمایشگاه انواع گل و گیاهان زینتی باغچه‌ای و آپارتمانی، درختچه‌های تزئینی، ماشین‌آلات کشاورزی، نهاده‌های کشاورزی و ... در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

نمایشگاه گل و گیاهان زینتی با هدف معرفی توانمندی‌های کشاورزان و پرورش‌دهندگان گل و گیاه استان یزد در این زمینه دایر شده و زیباترین تولیدات گل و گیاه به نمایش درآمده است.

در این نمایشگاه علاوه بر پرورش‌دهندگان استان یزد، شرکت‌کنندگانی از استان‌های تهران، اصفهان، گلستان، مازندران و نمایندگانی از کشورهای خارجی از جمله چین و تایوان نیز حضور دارند.

نمایشگاه گل و گیاهان زینتی یزد در فضایی به وسعت 7 هزار مترمربع در بالغ بر 100 غرفه، گل و گیاهان زینتی، نهاده‌های کشاورزی و ماشین‌آلات کشاورزی بیش از 70 شرکت داخلی و خارجی را به نمایش گذاشته است.

نخستین نمایشگاه تخصصی گل و گیاهان زینتی، ماشین‌آلات کشاورزی و صنایع وابسته از امروز تا 28 فروردین‌ماه در محل نمایشگاه‌های دائمی استان یزد واقع در سالن شهید قندی، جنب بیمارستان شهید صدوقی یزد دایر است.

این نمایشگاه در طول روزهای برگزاری هر روز از ساعت 17 تا 22 برای بازدید عموم مردم دایر خواهد بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار