در پنج روز نخست تعطیلات در استان یزد؛
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان یزد از اسکان بیش از نیم میلیون نفر در پنج روز نخست تعطیلات در سال 95 در استان یزد خبر داد.
کد خبر: ۲۰۱۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳ 25 March 2016
مصطفی فاطمی در گفتگو با تابناک یزد با اعلام اینکه سال 95 سال خوش آمدگویی به یزد نامکذاری شده است و تلاش مجموعه استان برای تجدیدبرند استان در عرصه گردشگری در سطح داخلی و خارجی است، گفت: آمار بازدید ایرانیان در ایام تعطیلات نوروزی در مقایسه با سال های قبل نشان از سالی پربار در عرصه گردشگری استان یزد است.
وی افزود: بر اساس آمار رسمی در پنج روز نخست سال 515728 نفر در مراکز اقامتی، مدارس و سایر امکان مورد تایید و نظارت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان یزد اسکان داده شده اند که نسبت به آمار سال قبل در این ایام 67 درصد رشد داشته است.
فاطمی خاطرنشان کرد: آمار اسکان در شب پنجم فروردین در کلیه مراکز اقامتی 92413 نفر بوده است که در مقایسه با سال قبل 107 درصد رشد داشته است.
وی رکورد 5 روز نخست تعطیلات در خصوص اسکان در استان یزد را در شب چهارم فروردین ذکر کرد که آمار از صد هزار نفر اسکان نیز گذشته است.
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان یزد تاکید کرد: آمار فوق تعداد مسافری است که تحت نظارت این سازمان در یکی از امکان اقامتی در سطح استان پذیرش شده اند و با آمار بازدید از استان و اماکن گردشگری تفاوت دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار