به نوشته نشریه دیلی میل، بدنه حاکم بر دنیای فوتبال در وب سایت رسمی خود به صورت لحظه ای نام لیونل مسی و زلیا ساشیچ را در صدر فهرست برندگان توپ طلای سال 2015 قرار داد. نام آنها به سرعت و پس از چند لحظه حذف شد.
کد خبر: ۱۵۹۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۳:۵۰ 07 January 2016
هواداران فوتبال در سراسر جهان شگفت زده خواهند شد اگر فیفا به طور تصادفی برندگان توپ طلای سال 2015 را در وب سایت رسمی خود لو داده باشد.

به گزارش «تابناک یزد»؛ به نوشته نشریه دیلی میل، بدنه حاکم بر دنیای فوتبال در وب سایت رسمی خود به صورت لحظه ای نام لیونل مسی و زلیا ساشیچ را در صدر فهرست برندگان توپ طلای سال 2015 قرار داد. نام آنها به سرعت و پس از چند لحظه حذف شد.

طبق برنامه این مراسم در تاریخ 11 ژانویه برگزار خواهد شد، اما برنده شدن مسی و ساشیچ تعجب آور نخواهد بود. لیونل مسی فصل گذشته در مسیر فتح سه گانه به بارسلونا کمک کرد و در 53 بازی برای تیم 48 گل به ثمر رساند و در صورت برنده شدن توپ طلا، برای پنجمین بار آن را به خانه خواهد برد.

اما ساشیچ هم همراه با تیم ملی بانوان آلمان در سال 2015 قهرمان جام جهانی شد و بهترین گلزن تیم فرانکفورت در مسیر قهرمانی چمپیونزلیگ بود. او در سن 27 سالگی و در ماه جولای از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و گفت که می خواهد چالش های جدیدی را دنبال کند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار