یعقوب عزیزاده خبر داد:
در آئین افتتاح دفتر حزب کارگزاران سازندگی ایران شعبه بیله سوار آقایان فرهاد صفری، رضا بابایی، اسماعیل بدری،آیت قبادی، عظیم سرحدی، جوانشیر کارگر، مهدی دانا، کاظم آباریان، رضا هادی، کیوان دلیر، بابک بهنژاد، میرصیاب شرفی، سیف الله سروری، حسن لازمی، فاتح پوراصغر و خانم ها فاطمه و پرینا شکری به عنوان شورای شهرستانی این حزب معرفی شدند.
کد خبر: ۱۲۷۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵ 12 November 2015

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی ایران دفتر استان اردبیل در مراسم افتتاح دفتر این حزب در شهرستان بیله سوار گفت: یکی از پیامدهای مهم و مثبت انتخابات سال 92آغاز روند حزب گرائی بود.

به گزارش تابناک اردبیل، یعقوب عزیززاده با بیان اینکه تندروی ها به روند اصلاح گری و اصلاح طلبی ضربه زده است افزود: در 8 سال گذشته بسیاری از نیروهای ارزشمند و شایسته از تصمیم گیریها کنار گذاشته شدند و امیدواریم که دولت اعتدال این نیروهای شایسته را دوباره برای خدمتگزاری دعوت نماید.

شهردار پیشین اردبیل اضافه کرد: گسترش دفاتر حزبی در بخش ها و شهرستان ها یکی از سیاست های جدی و مهم کارگزاران سازندگی ایران است. چرا که معتقدیم گسترش فعالیتهای حزبی از ارکان مهم توسعه است.

فرماندار اسبق میانه و مراغه ادامه داد: به دنبال تشکیل و احیاء مجدد دفتر حزب در شهرستان پارس آباد، دفتر شهرستان بیله سوار تشکیل شد و در روزهای آینده نیز دفاتر این حزب در شهرستان های گرمی و مشکین شهر نیز افتتاح می شود.

عزیززاده تصریح کرد: در جمع اعضاء شورای شهرستان حزب کار گزاران بیله سوار تأکید کردیم با هرگونه تفریط و افراط مخالفیم و کانون های حزبی نیز در اولین فرصت در این شهرستان باید تشکیل شود.

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی ایران دفتر استان اردبیل با یادآوری اینکه باید تعامل و همدلی را سرلوحه فعالیت های سیاسی و اجتماعی قرار بدهیم افزود: شهرستان بیله سوار همیشه نقش مهمی در شکوفائی جریان اصلاحات در استان داشته است به همین جهت امیدواریم در انخابات سال جاری مجلس شورای اسلامی دفتر حزب کارگزاران در این شهرستان کاندیداهای همسو و همفکر با جریان اصلاح طلبی و اعتدال را معرفی و حمایت کند.

به گزارش تابناک اردبیل، در آئین افتتاح دفتر حزب کارگزاران سازندگی ایران شعبه بیله سوار آقایان فرهاد صفری، رضا بابایی، اسماعیل بدری،آیت قبادی، عظیم سرحدی، جوانشیر کارگر، مهدی دانا، کاظم آباریان، رضا هادی، کیوان دلیر، بابک بهنژاد، میرصیاب شرفی، سیف الله سروری، حسن لازمی، فاتح پوراصغر و خانم ها فاطمه و پرینا شکری به عنوان شورای شهرستانی این حزب معرفی شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار