رییس پلیس راهور یزد محدویت های ترافیکی در روز عاشورای حسینی در این شهرستان را اعلام کرد .
کد خبر: ۱۱۶۲۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۲ 22 October 2015

به گزارش تابناک یزد،منصور جمشیدی افزود: با هدف نظم بخشی به حضور هیات های عزادار و انجام هرچه بهتر سوگواری مردم در روز عاشورا در یزد محدویت های تردد وسایل نقلیه پیش بینی شده است .

وی ادامه داد: بر اساس این برنامه ، خیابان حضرت امام خمینی (ره) از سه راه مهدی تا تقاطع شهدا و همچنین در خیابان سلمان از تقاطع خیابان بسیج تا امیر چقماق محدودیت ترافیکی اعمال می شود .
این مسئول خاطر نشان کرد: در بلوار جمهوری اسلامی از دروازه قرآن تا سید جعفر (ع) و همچنین در بلوار شهید صدوقی (ره) از محله اهرستان تا میدان حضرت ابوالفضل (ع) نیز محدودیت ترافیکی وجود خواهد داشت .
جمشیدی گفت: بلوار نواب صفوی تا میدات بعثت و همچنین خیابان فهادان تا امام خمینی (ره) نیز برای تردد هیات های عزاداری و اجرای بهتر برنامه های آنها محدویت ترافیکی پیش بینی شده است .
وی خاطر نشان کرد: در محله شاهدیه و اکبر آباد و خیابان های منتهی به آنجا نیز بخاطر مراسم نخل برداری و حضور هیات های عزاداری نیز محدودیت های ترافیکی اعمال می شود .
این مسئول گفت: تلفن های 120 و 2183543 بدون پیش شماره سه آماده پاسخگویی به سوالات و نظرات مردم و عوامل هیات های عزاداری است که می توانند تماس حاصل نمایند.
جمشیدی در خصوص محدودیت های ترافیکی در روز تاسوعای حسینی ابراز داشت که در خیابان امام خمینی (ره) شمالی از سه راه مهدی و تقاطع شهدا ، از میدان شهید بهشتی (ره) و بلوار امامزاده جعفر (ع) و همچنین تقاطع خیابان شهید رجایی تا بعثت و سه راه فهادان تا خیابان سلمان نیز محدودیت وجود دارد .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار