سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری گفت: از روز دوشنبه روند عرضه گوشت گرم در استان یزد مجددا آغاز می‌شود.
کد خبر: ۱۱۰۹۳۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴ 10 June 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، پاکدل سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری در زمینه تداوم توزیع گوشت گرم گوسفندی در استان یزد گفت: هشت مرحله توزیع گوشت گرم تنظیم بازار را در استان یزد در حدود ۱۱۰ تن داشتیم که در تعدیل قیمت این فرآورده نیز بسیار موثر بود، وقفه‌ای در روند توزیع داشتیم که  برای ارائه گوشت با قیمت و کیفیت مطلوب‌تر بود. 

او ادامه داد: از هفته گذشته توزیع گوشت دوباره شروع شده و قیمت ۲۷۳ هزار تومان برای مرکز استان و شهرستان‌های نزدیک به مرکز عرضه برای شهروندان در نظر گرفته شد و شهرستان‌های دورتر قیمت ۲۷۸هزار تومان گوشت در آنجا عرضه می‌شود.
 
سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری ادامه داد:کیفیت گوشت مرغوب است و این گوشت برای تنظیم بازار استان یزد است و قیمت صد هزار تومان از قیمت بازار پایین‌تر است و اگر نحوه توزیع و عرضه مطلوب نبود مردم به ادارات جهادکشاورزی مربوطه اعلام کنند تا با رفع مشکلات دسترسی برای همه مطلوب شود.

پاکدل افزود: فروشگاه‌های زنجیره‌ای و فروشگاه‌هایی که امکان عرضه گوشت را داشته باشند این گوشت در آن‌ها عرضه می‌شود البته به جز قصابی‌ها و از روز دوشنبه روند عرضه گوشت گرم در استان یزد مجددا آغاز می‌شود برای توزیع با فرمانداری‌ها هماهنگ می‌شود تا اطلاع رسانی وسیع انجام شود. 

او گفت:محدودیت برای مردم وجود ندارد و هرکس ۶ تا ۷ کیلوگرم گوشت می‌تواند خریداری کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار