معاون امور اسناد اداره کل ثبت اسناد و املاک یزد با اشاره به این که تثبیت شخصیت حقوقی و حمایت از شرکت‌ها نقش اساسی در رشد تولید دارد، از رشد ۱۳ درصدی ثبت شخصیت‌های حقوقی در استان طی دو ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۹۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۲ 10 June 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، «محسن صحرایی» در این خصوص اظهار کرد: بعد از ابلاغ شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب، قرارگاه مهار تورم و رشد تولید در این اداره کل تشکیل شد.

وی افزود: در این قرارگاه که محوریت مدیر کل و با حضور معاون امور اسناد و روسای ادارات ثبت شرکت‌ها تشکیل شد، محورهایی از شعار سال که با فعالیت‌های اداره ثبت مرتبط است مورد بررسی قرار گرفت.

معاون اداره کل ثبت اسناد یزد با اشاره به این که تثبیت شخصیت حقوقی و حمایت از شرکت‌ها نقش اساسی در رشد تولید دارد، خاطرنشان کرد : در این راستا، این اداره کل با تمام توان در حمایت از صاحبان فکر و اندیشه و تولید قدم برداشته به طوری که طی دو ماهه اول سال جاری موفق به ثبت ۲۸۰ مورد شخصیت حقوقی در استان شده که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۳ درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: در همین راستا میانگین زمانی بررسی پرونده‌های تغییرات انواع شخصیت حقوقی در دو ماهه ابتدای سال به ۱.۵ روز و میانگین زمانی بررسی پرونده های تاسیس انواع شخصیت حقوقی به یک روز کاهش یافته است.

صحرایی خاطرنشان کرد: همچنین میانگین زمانی بررسی تعیین نام شرکتها در ۲ ماهه سال جاری به کمتر از یک روز کاهش یافته است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار