مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: فرایند نام نویسی در هجدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر در استان یزد آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۰۹۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۱ 10 June 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، سیروس آقایی مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: فرایند به روز رسانی مدارک و بارگذاری اطلاعات لازم در سامانه جامع و هوشمند بخش تعاونی کشور برای شرکت در هجدهمین دوره جشنواره تعاونی‌های برتر فراهم شده است.

او افزود: تعاونی‌ها و اتحادیه‌های تعاونی فعال استان می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون کشور به نشانی اینترنتی https://taavoni.mcls.gov.ir نسبت به روز رسانی اطلاعات و شرکت در این جشنواره اقدام کنند.

مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد بیان کرد: اطلاعاتی، چون مستندات مربوط به مجامع عمومی، اعضای تعاونی‌ها، شاغلین و صورت‌های مالی، گزارش‌های حسابرسی، مجوزها، صادرات و آموزش‌ها و دیگر موارد لازم در این سامانه از سوی تعاون‌گران باید بارگذاری شود تا مورد داوری قرار گیرند.

او تصریح کرد: پس از بروزرسانی اطلاعات شرکت‌های تعاونی و ثبت نام در این جشنواره، بررسی مدارک و مستندات و داوری‌ها در موعد اعلام شده انجام و در نهایت منتخبین برتر استانی و ملی هجدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر معرفی می‌شوند و برگزیدگان هم در سطح استانی و هم در سطح ملی مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

آقایی اهداف جشنواره را، شناسایی تعاونی‌های برتر در بخش‌های مختلف خدماتی، توزیعی، تولیدی، آموزشی و ارائه الگو‌های تعاونی‌های موفق در بخش تعاون کشور عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار