سخنگوی شهرداری یزد:
سخنگوی شهرداری یزد با بیان اینکه ۱۵ هزار متر مربع آسفالت بلوار باهنر یزد مرمت و تعویض می‌شود، در ارتباط با علت اجرای شبانه این پروژه گفت: در راستای کاهش بار ترافیکی بلوار باهنر، این پروژه از ساعت ۲۳ تا هفت صبح اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۱۰۹۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۷ 10 June 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، حامد سلطانی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه مرمت و تعویض آسفالت بلوار باهنر در حد فاصل میدان امام حسین (ع) تا میدان باهنر از امروز آغاز شده اظهار کرد: با توجه به نیازی که این مسیر به تعویض و مرمت آسفالت داشت، این عملیات از امروز آغاز شد و شنبه و یکشنبه شب آسفالت آن انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: پروژه تعویض و مرمت آسفالت بلوار باهنر یزد تا پایان هفته پیش رو ادامه خواهد داشت و در این پروژه، ۱۵ هزار متر مربع آسفالت تعویض و مرمت می‌شود.

سخنگوی شهرداری یزد ادامه داد: با توجه به اینکه این بلوار مسیر تردد اصلی در شهر به حساب می‌آید و در راستای کاهش بار ترافیکی بلوار، عملیات عمرانی در این پروژه از ساعت ۲۳ تا هفت صبح انجام می‌شود.

سلطانی ادامه داد: شهرداری یزد مطابق با برنامه‌زمانبندی اعلام شده این پروژ را اجرایی خواهد کرد و از صبر و شکیبایی و همراهی همشهریان عزیز در زمان اجرای آن تشکر می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار