تیم فوتبال ساحلی صدرشیمی یزد در دیداری خانگی تیم شهدای حیات داود بندر گناوه بوشهر را با نتیجه چهار بر سه شکست داد.
کد خبر: ۱۱۰۹۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱ 08 June 2023
پیروزی تیم فوتبال ساحلی صدرشیمی یزد برابر حیات داود گناوه بوشهر

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد،  این مسابقه چهارشنبه شب در چارچوب هفته سوم مسابقات فوتبال ساحلی لیگ برتر قهرمانی باشگاه‌های کشور در حضور جمعی از تماشاگران در ورزشگاه سلمان محله محمود آباد (مردآباد) شهرستان یزد برگزار شد.

در این مسابقه گل های تیم فوتبال ساحلی صدرشیمی یزد توسط جواد دهقانی یک گل و ایمان میرشمسی سه گل به ثمر رسید و برای تیم شهدای حیات داود بندر گناوه نیز محمد امین صیادی، کیوان اژدری و رسول فلاح گلزنی کردند.

این مسابقه را علیرضا عبدی، ابوالفضل داوطلب و حامد عبدی قضاوت کردند، وقت نگه‌دار محمد علی‌نژاد بود و همچنین ناظر داوری و نماینده کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال در این دیدار مجید کابلی بود.

لیگ برتر فوتبال ساحلی با حضور ۱۰ تیم

فصل جدید مسابقات فوتبال ساحلی لیگ برتر قهرمانی باشگاه‌های کشور زیرنظر کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال از یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه با حضور ۱۰ تیم در قالب یک گروه به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت در مناطق مختلف کشور آغاز شد.

در این مسابقات که شانزدهمین لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور محسوب می‌شود تیم‌های مقاومت گلساپوش، صدرشیمی و چادرملو اردکان از استان یزد به همراه منطقه آزاد چابهار، شاهین خزر رودسر، پارس جنوبی بوشهر، هیات فوتبال اصفهان، شهدای حیات داود بندر گناوه، شهرداری بندرعباس و فولاد هرمزگان حضور دارند.

در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران مقاومت گلساپوش یزد با ۴۷ امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت، صدرشیمی یزد با ۲۶ امتیاز پس از گلساپوش در جایگاه دوم ایستاد و چادرملو اردکان با ۱۲ امتیاز در جایگاه چهارم لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران قرار گرفت.

محمدحسین میرشمسی سرمربی تیم گلساپوش یزد به خاطر شایستگی به مدت ۲۰ ماه سکان‌دار هدایت تیم ملی بودحضور سه تیم یزدی در این مسابقات علاوه بر ایجاد جذابیت و رقابت نفس‌گیر، نشان‌دهنده ظرفیت و جایگاه فوتبال ساحلی در استان است که طی سال‌های گذشته با همت و جدیت برخی از باشگاه‌ها، همراهی علاقه‌مندان و برنامه‌ریزی بدست آمده و سرمایه‌ای ارزشمند محسوب می‌شود.

۱۶ سال قبل باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت گلساپوش در محله محمودآباد یزد ( مردآباد) توسط اهالی و برخی دلسوزان علاقه‌مند راه‌اندازی شد و در این راستا فعالیت‌های رشته فوتبال ساحلی در استان یزد آغاز شد.

هم‌اکنون وضعیت فوتبال ساحلی استان یزد در جایگاه بسیار خوبی در سطح کشور قرار دارد و سه تیم این استان شامل گلساپوش، صدرشیمی از شهرسان یزد و چادرملو از شهر اردکان در لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور دارد.

بازیکنان تیم مقاومت گلساپوش یزد از جمله محمدعلی مختاری، سیدعلی ناظم ، حمید بهزادپور ، حمیدرضا دهقانی و عباس رضایی در تیم ملی عضویت دارند و تعدادی هم بارها به اردوهای مختلف ملی دعوت شدند.

محمدحسین میرشمسی سرمربی تیم گلساپوش یزد به خاطر شایستگی به مدت ۲۰ ماه سکان‌دار هدایت تیم ملی بود.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت هم‌اکنون۴۸ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار سازماندهی شده دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار