مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: ۳۰۰ مرکز نیکوکاری در سه بخش محله محور، تخصصی و صنفی با شعار «مردم برای مردم» در استان یزد بیش از ۱۸۲ میلیارد تومان به نیازمندان یزدی کمک کردند.
کد خبر: ۱۱۰۹۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷ 08 June 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، «محمد شجاعان» با بیان این که شبکه گسترده نیکوکاری در سطح استان با محوریت مراکز نیکوکاری مسئولیت برقراری پیوند و واسطه خیر بین نیازمندان و خیران هستند، گفت: ۳۰۰ مرکز نیکوکاری در سه بخش محله محور، تخصصی و صنفی با شعار «مردم برای مردم»، سال گذشته در استان یزد بیش از ۱۸۲ میلیارد تومان به نیازمندان یزدی کمک کردند.

وی افزود: افراد نیازمند یا کسانی که خانواده نیازمندی را شناسایی کرده‌اند که مستحق دریافت کمک هستند می‌توانند به مراکز نیکوکاری در محلات مراجعه کنند یا با ارتباط با دفاتر کمیته امداد هماهنگی‌های لازم برای ثبت اطلاعات افراد نیازمند و بررسی وضعیت آنان برای ارائه خدمات موردنیاز انجام شود.

این مسئول ادامه داد: مراکز نیکوکاری استان در ماه مبارک رمضان نیز نقش ارزنده و مؤثری در طرح‌های اطعام مهدوی، تأمین بسته‌های معیشتی و طبخ و توزیع غذای گرم در بین نیازمندان ایفا کردند.

شجاعان گفت: کمک‌های مراکز نیکوکاری که توسط خیرین محترم صورت گفته است به‌ صورت نقد و کالا در بخش‌های مختلفی از جمله طرح اکرام ایتام و محسنین، اشتغال، اطعام، مسکن، درمان، کمک‌هزینه ازدواج و جهیزیه، سبد کالا و لوازم ضروری زندگی (معیشت)، نذر و قربانی، پوشاک و البسه و صدقات به مراکز نیکوکاری بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار