مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: جلب مشارکت بیشتر خیران برای اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری یک ضرورت است که باید زمینه آن فراهم و اقدام موثر به عمل آید.
کد خبر: ۱۱۰۹۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۲ 08 June 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، احسان عابدی در دیدار با امام جمعه مهریز افزود: همکاری خیران و مشارکت جدی آنها در کنار اقدامات دولت در بخش‌های مختلف فرهنگی و هنری در استان بسیار ضروری است.

وی با قدردانی از اقداماتی که تاکنون توسط خیران در همکاری با مسئولان فرهنگی استان انجام شده ادامه داد: باید زمینه لازم برای جلب همکاری بیشتر خیران در اجرای برنامه‌های متنوع به عمل آید.

این مسئول به نقش ائمه جمعه در این خصوص اشاره کرد و گفت: نقش نخبگان و فعالان فرهنگی در تحقق اهداف و برنامه‌های مختلف فاخر در مناطق جزو موضوع‌ های مهم است و ائمه جمعه نقش آفرین هستند.

عابدی از امام جمعه و مسئولان شهرستان مهریز که سالانه همکاری خوبی با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه در اجرای برنامه‌های مختلف دارند قدردانی کرد و تداوم آن را بیش از گذشته خواستار شد.

همچنین امام جمعه مهریز به اهمیت و نقش برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری فاخر در تراز انقلاب اسلامی در شهرستان توسط دستگاه‌های مختلف و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت.

حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی به اهمیت برنامه‌ریزی برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان به خصوص در فصل تابستان اشاره کرد و همکاری بخش‌های را مختلف را خواستار شد.

وی بیان کرد: نتایج انجام برنامه‌های فرهنگی در درازمدت خود را نشان می‌دهد بنابراین باید در این ارتباط طرح‌های دقیق ارزشی و انقلابی و فراگیر باشد که موجب تعالی فرهنگی جامعه شود.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار