فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:
سردار زارع کمالی گفت: برای تحقق پایه‌های تمدن نوین اسلامی، معلمان با ایفای نقش مؤثر مغز‌های دانش‌آموزان را از آسیب دشمن در امان نگه‌دارند.
کد خبر: ۱۱۰۹۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۱ 08 June 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، سردارحسین زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: هدف انقلاب اسلامی، ایجاد تمدن نوین اسلامی برای زمینه‌سازی ظهور منجی عالم بشریت است.

او با بیان اینکه برای تحقق تمدن نوین اسلامی هزاران شهید داده ایم، اظهار کرد: امروز در میانه جنگ ترکیبی با محوریت جنگ شناختی قرار داریم؛ جنگی که پایه‌های تمدن نوین اسلامی را نشانه گرفته است.

سردارزارع کمالی با تأکید به اینکه معلمان و اساتید پایه‌ریز چنین تمدنی و دانش‌آموزان این انقلاب تمدن ساز این نظام هستند، تصریح کرد: یکی از پایه‌های تمدن نوین اسلامی علم است؛ برای تحقق این پایه معلمان و فرهنگیان نقش مهمی داشته و با ایفای نقش مؤثر می‌توانند مغز‌های دانش‌آموزان را از آسیب دشمن در امان نگه‌دارند.

او با اشاره بر لزوم هماهنگی و همدلی نهاد‌های مختلف برای تحقق تمدن نوین اسلامی، ادامه داد: بنا به فرمان رهبر معظم انقلاب، سپاه به منظور سند تحول بنیادین به کمک آموزش و پروش آمده است تا در نهایت متخصصانی عالم، متفکر و پایبند به اخلاق اسلامی تحویل جامعه بدهیم.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: انتظار می‌رود تعداد مدارس الگوی صالح سال‌به‌ سال حتی در شهر‌های دورافتاده بیشتر شود تا بتوان دانش‌آموزان در تراز انقلاب اسلامی تربیت کرد. 

فرمانده سپاه الغدیر استان تأکید کرد: از معلمان و فرهنگیان انتظار می‌رود در مقوله تقویت هویت ایرانی اسلامی و شخصیت ملی تلاش ویژه‌ای داشته باشند.

سردارزارع کمالی در پایان گفت: محمدعلی رحیمی‌پور به‌عنوان مسئول سازمان مدارس الگوی صالح سپاه الغدیر یزد معرفی شد. رحیمی پور محقق، پژوهشگر، مؤلف است و سابقه ۲۳ سال تدریس در دانشگاه‌ها و سایر مراکز آموزشی، دکترای مدیریت راهبردی دانش، مسئولیت‌های پژوهشی مختلف را در کارنامه خوددارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار