برترین دروازه‌بان ساحلی آسیا:
ملی پوش یزدی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران از نبود آمادگی لازم در بین بازیکنان کشورمان برای حضور در مسابقات المپیک ساحلی ۲۰۲۳ آسیا، گفت: در بازی فینال مقابل تیم اماراتی به دلیل اشتباعات فردی با نتیجه پنج بر دو تن به شکست دادیم.
کد خبر: ۱۱۰۸۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴ 07 June 2023
به اشتباهات فردی در بازی فینال باختیم

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، «سید مهدی میرجلیلی» راجع به عملکرد تیم ملی در مسابقات المپیک ساحلی آسیا ۲۰۲۳، گفت: تیم ملی در حالی به مسابقات المپیک ساحلی ۲۰۲۳ آسیا اعزام شد که از مجموع ۱۲ ملی‌پوشی که در تیم حضور داشتند، ۹ نفر شرایط و آمادگی لازم را برای شرکت در این مسابقات نداشتند چرا که در هیچ کدام از تیم‌های حاضر در فصل جدید لیگ برتر ایران حضور نداشتند و تنها سه نفر در چارچوب لیگ حضور و بازی داشتند.

وی با بیان این که از سوی دیگر تیم ملی فقط با انجام یک اردوی آماده سازی، به این مسابقات عازم شد، افزود: البته با این حال و به رغم شرایط بد آب‌ و هوایی عربستان، توانستیم در بازی اول با نتیجه هفت بر دو به پیروزی برسیم و اگر تمام موقعیت‌هایمان را به گل تبدیل می‌کردیم، بیش از ۱۵ گل به تایلند زده بودیم.

گلر جوان تیم ملی ساحلی کشورمان در ادامه در خصوص بازی مقابل تیم ملی ژاپن نیز گفت: در بازی دوم در مقابلی تیمی باید قرار می‌گرفتیم که با بدن‌های سرحال و آماده پا به زمین خاکی این مسابقات گذاشته بود ولی با توکل به خدا، بازی خوبی را مقابل این تیم ارائه کردیم و با استفاده از تجریبات بزرگترهای تیم که اگر نبودند قطعا در این دیدار شکست می‌خوردیم، توانستیم با نتیجه چهار بر سه، ژاپن را شکست داده و به فینال صعود کنیم.

تقویت انگیزه‌ها با باخت مقابل امارات

میرجلیلی به نتیجه رقم خورده مقابل نماینده کشور امارات در بازی فینال اشاره کرد و گفت: پس از پیروزی در دو دیدار قبلی و صعود به فینال، با یک ذهنیت از پیش برنده شده، وارد زمین شدیم چرا که در بازی‌های بین قاره‌ای و همچنین مسابقات آسیایی، تیم امارات را با نتیجه‌های شش بر دو و هفت بر دو شکست داده بودیم اما متاسفانه در نهایت با نتیجه پنج بر دو در مقابل این تیم تن به شکست دادیم و از رسیدن به قهرمانی بازماندیم و با قاطعیت می‌گویم تنها دلیل باختمان در این دیدار اشتباهات فردی متعدد بود.

وی خاطرنشان کرد: هرچند با این باخت، مقام قهرمانی را از دست دادیم و ناراحت شدیم اما این باخت از سوی دیگر اتفاقی به موقع و خوب برای تیم ملی بود  چرا که هیچ ضربه‌ای به تیم نزد و مانع صعود ایران به المپیک ساحلی جهان نشد بلکه انگیزه بازیکنان را برای جبران این نتیجه و قهرمانی در المپیک ساحلی جهان بیشتر کرد.

از گلساپوش یزد به کریلیا ساویتو روسیه

این لژیونر فوتبال ساحلی ایران در خصوص حضورش در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور روسیه نیز گفت: با توجه به بحث‌های که در خصوص حضور نیافتن تیم گلساپوش یزد در فصل جدید لیگ برتر وجود داشت، پس از مسابقات بین قاره‌ای پیشنهادی از یک تیم لیگ برتری از کشور روسیه داشتم و در نهایت این پیشنهاد را پذیرفتم و هم اکنون به عنوان گلر تیم  «کریلیا ساویتو» در شهر سامارای روسیه در لیگ برتر ساحلی این کشور حضور دارم.

وی در مورد شرایط لیگ برتر این کشور نیز گفت: شرایط در شهر سامارای روسیه و لیگ برتر این کشور فوق‌العاده است و در معنای واقعی کلمه به رشته فوتبال ساحلی در این کشور چه از لحاظ زیرساختی و امکانات ورزشی و چه از لحاظ حمایت از بازیکنان، رسیدگی می‌شود و تنها دلیل این که روسیه تاکنون توانسته است چهار مرتبه قهرمانی جهان را به دست آورد، همین رسیدگی و توجهات به این رشته ورزشی است.

دروازه‌بان یزدی تیم کریلیا ساویتوی روسیه در پایان نیز یاداور شد: تیم «کریلیا ساویتو» یکی از تیم‌های ریشه دار این کشور است که هر ساله در لیگ برتر روسیه در بین جایگاه پنجم و ششم قرار داشته اما در فصل جدید با جذب چند بازیکن برزیلی و یک بازیکن از ایران، به دنبال ارتقا جایگاه خود و حضور در جمع مدعیان قهرمانی است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار