طرح تشدید برخورد با عرضه کالاهای بدون شناسه در حوزه‌های لوازم خانگی، لوازم یدکی، کالاهای سلامت محور، پوشاک و دخانیات در یزد کلید خورد.
کد خبر: ۱۱۰۸۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲ 07 June 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استتان یزد با اشاره به آغاز طرح تشدید برخورد با عرضه کالاهای بدون شناسه در یزد همزمان با سراسر کشور اظهار داشت: با توجه به اعلام ستاد مبارزه با قاچاق کالا، این طرح از روز گذشته در کشور آغاز شده و در یزد نیز از امروز طرح تشدید برخورد با عرضه کالاهای بدون شناسه با جدیت اجرا می شود.

محمدکاظم صادقیان عنوان کرد: از امروز سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، سازمان صمت و نیروی انتظامی با همکاری سایر نهادهای امنیتی، با هدف اجرای مصوبات ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و جلوگیری از عرضه کالاهای قاچاق و تقلبی با عرضه کالاهای بدون شناسه در بازار برخورد خواهند کرد.

وی عنوان کرد: در این طرح پنج گروه کالایی شامل لوازم خانگی، قطعات خودرو، دخانیات، پوشاک و لوازم آرایشی و بهداشتی از مبدا ورود به کشور مورد بررسی قرار می‌گیرند و از عرضه کالاهای بدون شناسه جلوگیری می‌شود.

صادقیان بیان کرد: این نظارت و برخوردها صرفاً محدود به فروشگاه‌ها نیست، بلکه بر اساس تبصره ۴ ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز هرگونه ورود، خروج و همچنین حمل و نقل و انبار کالاها را نیز شامل می‌شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار