عضو شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به نارضایتی شهروندان از بلاتکلیفی زمین‌های رها شده در مناطق مختلف این شهر، از شهرداری و سازمان‌های مربوطه خواست تا نسبت به تعیین تکلیف این زمین‌ها اقدام کنند.
کد خبر: ۱۱۰۸۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲ 06 June 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، «محمد باقر پارسائیان» در نشست علنی شورای شهر یزد ضمن طرح این موضوع، تصریح کرد: برخی زمین ها در سطح شهر و در مناطق مسکونی سال‌های‌سال است که رها شده و مورد نارضایتی شهروندان شده است، موضوعی که ضرورت دارد از سوی دستگاه های متولی آن  بررسی شود.

وی با اشاره به اینکه مالک برخی از این زمین ها، دستگاه های دولتی و برخی دیگر شخصی است گفت: این گونه اراضی که تعداد و وسعت آن ها نیز کم نیست و در جای جای شهر و در محلات مختلف، باعث نارضایتی همسایه ها و به مکان مناسبی برای تخلیه نخاله های ساختمانی، ریختن زباله و تجمع حیوانات موذی و میکروب ، منشا گرد و خاک  شده و همچنین فضای بصری شهر و محلات را نازیبا کرده است.

پارسائیان با بیان این که نامه‌نگاری‌های فراوانی در این خصوص از سمت مردم و شهرداری به دستگاه‌های مرتبط شده است، گفت: برخی زمین‌های شهر برای کاربری‌هایی از جمله آموزشی، فرهنگی و ورزشی واگذار شده اما هیچ اقدامی تاکنون صورت نگرفته است.

این عضو شورای شهر تاکید کرد: قرارداد چنین زمین‌هایی نیز باید براساس قراداد بررسی شود تا در صورت اجرا نشدن مفاد قرارداد، فسخ و برای واگذاری جدید در راستای فعالیت‌هایی مرتبط دوباره اقدام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار