مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیک برای خانوار‌های زیر پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی در دهک‌های اول تا سوم آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۰۸۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶ 06 June 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، زینل پور مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: مرحله جدید طرح کالا برگ الکترونیک ویژه مددجویان تحت پوشش نهاد‌های حمایتی در سراسر کشور آغاز شده است که در این طرح هریک از اعضای خانوار می‌توانند تا سقف ۳۲۰ هزار تومان از یارانه نقدی خود را از ۱۱ قلم کالای تعیین شده طرح خریداری کنند تا مشمول مشوق ۲۰ درصدی یارانه خود یعنی در حدود ۸۰ هزار تومان به ازای هر نفر شوند. 

او افزود: ۱۱ قلم کالا در این طرح شامل شیر، ماست، پنیر، روغن، ماکارونی، قند وشکر، تخم مرغ، برنج، حبوبات و گوشت منجمد گوساله است. 

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد ادامه داد: سرپرستان خانوار دارای گوشی هوشمند می‌توانند برای اطلاع از اعتبار یارانه خود برنامه شما را نصب کنند و در این برنامه از میزان اعتبار خود، تراکنش‌ها و لیست فروشگاه ها‌ی منتخب اطلاع یابند و کسانی هم که گوشی هوشمند ندارند، می‌توانند با ارسال کدملی به کد دستوری ستاره ۵۰۰ ستاره ۱۴۶۳ مربع از میزان اعتبار خود مطلع شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار