رئیس سازمان بسیج سازندگی استان یزد با اشاره به اهمیت عملیات آبرسانی به ۵۸ روستای استان توسط جهادگران بسیجی، گفت: طرح عملیاتی آبرسانی به روستاهای استان یزد در کمتر از یکسال پیشرفت ۵۰ درصدی داشته است.
کد خبر: ۱۱۰۸۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶ 06 June 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، سرهنگ اصغر سلمانی، مسئول سازمان بسیج سازندگی یزد اجرای عملیات آبرسانی به روستاهای استان را از جمله اقدامات انجام شده و در دستور کار گروه‌های جهادی بسیج در استان یزد دانست و اظهار کرد:‌ باتوجه به خشکسالی‌های پی در پی برای رفع مشکل تامین آب، سپاه در قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) برای روستا‌های دارای تنش آبی از اواخر ۱۴۰۰ در استان کار خود را در قالب بسیج آبرسانی به روستا‌های دارای تنش آبی شروع کرد.

وی افزود: در این طرح برای آبرسانی به ۵۸ روستا، ۱۳۱ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد و امروز در کمتر از یک سال از آغاز عملیات اجرایی شاهد پیشرفت ۵۰ درصدی آن هستیم.

سرهنگ سلمانی قرارداد طرح آبرسانی به روستاهای دارای تنش آبی در استان یزد را ۳۰ ماه دانست و گفت: تاکنون به همت جهادگران بسیجی سه مجمع تنگ چنار و ولایت یک و دو درمحمدآباد دهنو و سید میرزا به اتمام یافته رسیده و سه مجتمع روستا‌های دارای تنش آبی عقدا، اردکان وابرکوه با پیشرفت ۵۰ درصدی در حال اجراست.

مسئول بسیج سازندگی سپاه الغدیر استان یزد، «خدمت بی‌منت» را اصلی ترین شعار جهادگران بسیجی عنوان و تصریح کرد: بسیج سازندگی در دو عرصه قرارگاه اقتصاد مقاومتی و سازندگی در حال فعالیت است که در قرارگاه اقتصادمقاومتی در خصوص توانمندسازی واستفاده از ظرفیت‌ها برای قوی سازی اقتصاد خانوار‌ها فعالیت‌هایی در دست اجرا است. با تکیه بر توان داخل، اقتصاد خانوار‌ها تقویت می‌شود. 

وی اظهار کرد: دومین قرارگاه، قرارگاه سازندگی است ودر زمینه توزیع بسته های  معیشتی، ساخت مسکن محرومان، خانه‌ها عالم و... دراین قرارگاه فعالیت‌هایی دنبال می‌شود.

رییس بسیج سازندگی استان یزد گفت: بسیج در تمام عرصه‌ها حضوری فعال دارد و همه اقشار برای فعالیت جهادی می‌توانند وارد میدان شوند. اقشار مختلف مردم می‌توانند در بسیج کارگری، بسیج ادارات، پزشکان و.. برای فعالیت‌های بسیجی ومحرومیت زدایی اقدام کنند. هرجایی احساس نیاز شود بسیج سازندگی پای کار است در زلزله سی سخت گروه‌های جهادی با سیل امکانات مردمی به کمک هموطنان شتافتند و در اجتماع مردمی اربعین حسینی پزشکان جهادی به اقدامات بسیار ارزشمندی پرداختند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار