امام جمعه موقت یزد:‌
امام جمعه موقت یزد گفت: اقدام دولت در حوزه ساخت مسکن و واگذاری زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند، حائز اهمیت است و باید بیش از پیش تداوم یابد.
کد خبر: ۱۱۰۸۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹ 03 June 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، حجت الاسلام سید ناصر محمدی در خطبه‌های ۱۲ خردادماه نماز جمعه مرکز استان، با اشاره به لزوم تبیین اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جوان، اظهار کرد: قبل از انقلاب اسلامی بدترین نوع حکومت یعنی حکومت پادشاهی و موروثی بر ایران سیطره داشت و این افراد بر جان و مال مردم مسلط بودند.

وی انقلاب اسلامی را نظامی استکبار ستیز دانست و افزود:‌ امروز به حمد لله انقلاب اسلامی ایران به دیگر کشور‌ها صادر شده است و دشمنان این مرز و بوم با ترورها، تحریم‌ها و تبلیغات شبانه روزی نیز نتوانستند اهداف شوم خود را پیش ببرند.

 امام جمعه موقت یزد در ادامه ضمن گرامیداشت رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران گفت: امام راحل حق بزرگی بر همه مسلمانان جهان دارد و بعد از امام راحل نیز رهبر معظم انقلاب با درایت و اقتدار را و مسیر امام را ادامه دادند.

حجت الاسلام محمدی قیام ۱۵ خرداد را از جمله رویدادهای حائز اهمیت در ایران اسلامی دانست و بیان کرد:‌ در این روز مردم در اعتراض به دستگیری امام خیمنی کفن پوشان به خیابان‌ها آمدند و نسل جدید باید بداند دراین روز چه اتقافی رخ داد و چه جنایاتی توسط رژیم ستمشاهی صورت گرفت.

وی در پایان اقدام دولت در حوزه ساخت مسکن و واگذاری زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند، خاطرنشان کرد: این اقدامی درست و حائز اهمیت است که باید بیش از پیش تداوم داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار