معاون فناوری اطلاعات ثبت احوال استان خبر داد
معاون فناوری اطلاعات ثبت احوال استان یزد از صدور رایگان شناسنامه برای نوزادانی خبر داد که امروز متولد شوند و در ۱۵ روز آینده با نام مبارک رضا و ترکیبات آن نامگذاری شوند.
کد خبر: ۱۱۰۷۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱ 31 May 2023
 
به گزارش خبرگزاری تابناک یزد،  فاطمه فاتحی گفت: بر اساس قانون ثبت احوال، مهلت دریافت شناسنامه نوزادان تا ۱۵ روز پس از تولد پیش بینی شده که اداره کل ثبت احوال استان یزد به میمنت این روز فرخنده، به نوزادانی که در روز دهم خردادماه همزمان با خجسته زادروز خورشید تابنده آسمان ایران زمین حضرت علی بن موسی الرضا(ع) متولد شوند و در مهلت ۱۵ روز قانونی با نام مبارک امام هشتم «رضا» و ترکیبات آن نامگذاری شوند شناسنامه رایگان هدیه می دهد.
 
وی ادامه داد: در سال گذشته تعداد چهار هزار و ۳۰۳ نوزاد در کشور و ۲۴۴ نفر در استان یزد با نام و القاب پیشوای هشتم شیعیان و یک هزار و ۷۳۰ نفر در سطح کشور و ۱۸۶ نوزاد دختر در استان یزد با نام مبارک حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها نامگذاری شدند.
 
معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی ثبت احوال استان یزد عنوان کرد: نام «علیرضا» در رتبه دوازدهم و نام «امیررضا» در رتبه چهاردهم فراوانی انتخاب نام نوزادان پسر یزدی در سال گذشته بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار