همزمان با حضور خادمین حرم رضوی در روستای گرد کوه شهرستان مهریز اهالی این روستا مبلغ ۵۰ میلیون تومان را جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا نمودند.
کد خبر: ۱۱۰۷۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳ 30 May 2023
 
به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، همزمان با شامگاه هشتم خرداد ماه، طی آیینی در قالب جشن زیر سایه خورشید با حضور خادمین حرم رضوی ، معاونین فرمانداری شهرستان مهریز ، بخشدار مرکزی شهرستان مهریز، امام جمعه این شهرستان و اعضاء موسسه خیریه کوثر ولایت گردکوه که در مکان مسجد صاحب الزمان این روستا برگزار گردید مبلغ ۵۰ میلیون تومان به ستاد مردمی دیه استان یزد اهدا شد.
 
غلام رضا محسنی مدیر عامل موسسه خیریه کوثر ولایت گردکوه در خصوص این اقدام گفت: تصمیم گرفته تا با توجه به دهه کرامت و  نزدیک شدن به سالروز میلاد امام رضا(ع) و همزمان با حضور خدام رضوی در این روستا این موسسه خیریه با مشارکت مردم و خیرین مبلغی را جهت آزادی ۱ زندانی جرائم غیر عمد به ستاد مردمی دیه استان یزد اهدا تا با این اقدام زمینه آزادی ۱ زندانی و بازگشت وی به آغوش خانواده فراهم گردد.
 
مداحی ، سخنرانی توسط خدام رضوی از برنامه های اجرایی در این آیین بود و در پایان نیز مبلغ جمع آوری شده توسط خدام حرم رضوی به نماینده ستاد مردمی دیه یزد اهدا گردید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار