فرماندار یزد:
فرماندار یزد خواستار لحاظ شدن ملاحظات اجتماعی و اقتصادی و شرایط خانواده‌ها در تعریف منطقی وجه دریافتی از سوی مدارس غیردولتی جهت ثبت‌نام از دانش‌آموزان شد.
کد خبر: ۱۱۰۷۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۷ 30 May 2023
وجه ثبت‌نام مدارس غیردولتی منطقی تعریف شود

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، «محمدرضا مدرسی» در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان، با اشاره به دریافت وجه ثبت‌نام توسط مدارس غیردولتی، گفت: دریافت وجه از سوی مدارس غیردولتی  باید با در نظر گرفتن تمام ملاحظات اجتماعی، شرایط اقتصادی، اقتضائات مدیریتی و شرایط خانواده‌ها و قیمت‌های منطقی تعریف شود و در طول سال تحصیلی به بهانه‌های مختلف مبالغ اضافه‌تر از والدین دریافت نشود.

وی عنوان کرد: مدیران مدارس به مسئله سرویس مدارس وارد شوند و این موضوع را حتی زمانی که دانش‌آموز در سرویس مدرسه حضور دارد، جزئی از کار و فعالیت مدارس بدانند تا این مهم ساماندهی بهتری به خود بگیرد.

مدرسی در مورد امنیت امتحانات نیز گفت: تمامی دستگاه‌ها موظفند تا امکانات و ملزومات مورد نیاز برای برگزاری امتحانات را در اختیار آموزش و پرورش قرار دهند.

فرماندار در خصوص چالش‌های حوزه پرورشی دانش‌آموزان نیز گفت: دغدغه‌هایی منطقی در این زمینه وجود دارد که باید مسائل مهم در جلسات توسط دبیر جلسه پیگیری و مطرح شود.

این مسئول مسئله مهم دیگر را انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در پایان سال جاری خواند و گفت: ظرفیت‌های مدیران مدارس و آموزش و پرورش، یکی از بازوان توانمند فرمانداری‌ها در فرآیند برگزاری انتخابات است لذا از الان باید این آمادگی در بدنه آموزش و پرورش و مدارسی که شعب اخذ رای هستند، ایجاد شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار