سرپرست ورزش و جوانان یزد:
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: رویداد ملی نما فرصت مناسبی برای ایده پردازی و شناسایی برترین ایده های جوانان است و انتظار می رود جوانان یزدی مشارکت بالایی در این رویداد داشته باشند.
کد خبر: ۱۱۰۷۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۳ 30 May 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، «زهیر حاجی حسینی» در این خصوص گفت: رویداد ملی نوآوری مشارکت اجتماعی جوانان (نما) ویژه گروه‌های جوانان ۱۸ تا ۲۵ سال است و گروه‌های سه تا پنج نفره در قالب سازمان مردم نهاد یا  گروه‌های دوستانه می توانند در این رویداد شرکت کنند.

وی افزود: جذب جوانان نوآور در قالب گروه‌های کاری به سمت مشارکت اجتماعی و استفاده از خلاقیت، دانش و توانایی نسل جوان در مواجهه با مسائل اجتماعی جامعه از اهداف این رویداد است و تلاش شده تا جوانان بتوانند ایده‌های خود را در زمینه مسائل مختلف اجتماعی، رفع مشکلات موجود و بهبود فرایندهای اجتماعی مطرح کنند و سپس با بررسی کارشناسی، برترین ایده‌ها شناسایی و در اردوهای توانمندساز منطقه‌ای دعوت شوند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بیان کرد: نما، رویدادی است که تلاش می‌‍کند برترین ایده‌های جوانان در حوزه مسائل اجتماعی و پاسخ‌های مناسب برای حل آن را با رویکرد افزایش مشارکت اجتماعی شناسایی و معرفی کند.

حاجی حسینی ادامه داد: رویداد نما در قالب سلسله ‌کمپ‌های مسئله تا ایده در پنج پهنه جغرافیایی کشور در استان های آذربایجان شرقی، گلستان، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه و اصفهان به ترتیب در ماه‌های تیر، مرداد، شهریور، مهر و آبان ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: در این کمپ‌ها، مسیر حل مشکلات اجتماعی به طور تخصصی از گذرگاه مشارکت‌های اجتماعی مورد بررسی قرار می‌گیرد و با بهره ‌گیری از روش‌ها و ابزارهای حوزه خلاقیت و نوآوری و همچنین با تکیه بر اصول نوآوری آموزشی، فرایند یادگیری و خلق نتایج برای مخاطبین به فرایندی جذاب و عملی تبدیل می شود و مخاطبان به سوی تولید ایده‌های سرمایه‌ پذیر قابل قبول هدایت می‌شوند.

این مسئول در پایان از جوانان خلاق و ایده‌پرداز یزدی دعوت کرده تا در این رویداد مشارکت بالایی داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار