مدیر منطقه یک شهرداری یزد از ساماندهی مجموعه فرهنگی سیدالصحرا در مساحت ۷ هزار مترمربع و در قالب فضای سبز خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۷۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۸ 27 May 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، سید علیرضا رسولی با اشاره به اهمیت بهسازی و ساماندهی فضای سبز در نقاط مختلف شهر، اظهار کرد: فضای افتاده بخشی از محوطه سیدالصحرا با توجه به موقعیت خاص آن در بلوار شهید مطهری به عنوان یک فضای فرهنگی شهر در حال ساماندهی است.

وی اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه را ۳۰ میلیارد ریال دانست و گفت: از این میزان ۱۵ میلیارد ریال در سال گذشته برای ساماندهی این پروژه هزینه شده و امسال هم به همین میزان اعتبار برای آن در نظر گرفته شده است.

رسولی وسعت اجرای این پروژه را هفت هزار متر مربع دانست و گفت: پروژه ساماندهی محوطه سیدالصحرا تاکنون ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که شامل محوطه‌سازی، رواق‌ها، آبنما، اصلاح دسترسی‌ها و منظرسازی است.

مدیر منطقه یک شهرداری یزد افزود: در ادامه این پروژه با جمع‌آوری دیوارهای حائل، اصلاح منظر و محیط پیرامونی آب انبار مجاور آن، در مجموع حدود هفت هزار مترمربع به فضای شهری با رویکرد فرهنگی در این منطقه افزوده خواهد شد.

وی ادامه داد: مساعدت نماینده مجلس شورای اسلامی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر، هیات امنا و فعالین محله، در اجرای این طرح مشارکتی قابل تقدیر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار