استاندار یزد:
استاندار یزد با اشاره به اینکه طرح نهضت ملی مسکن در بهاباد در زمین‌های ۲۵۰ تا ۳۰۰ متری اجرا می‌شود گفت: در اجرای ‌پروژه‌های نهضت ملی مسکن وضعیت خوبی داریم.
کد خبر: ۱۱۰۷۲۳۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱ 27 May 2023

استاندار یزد: در اجرای ‌پروژه‌های نهضت ملی مسکن وضعیت خوبی داریم

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، مهران فاطمی دیروز بعد از ظهر در ادمه سفرهای جمعه کاری مسئولان یزد با حضور در شهرستان بهاباد اظهار داشت: الحمدالله وضعیت پروژه‌های نهضت ملی مسکن و سرعت اجرای آن خوب است.

وی گفت: بخشی از واحدهایی که پیش از دولت سیزدهم آغاز شده‌اند 160 متری هستند اما در دولت سیزدهم و در قالب طرح نهضت ملی مسکن واحدها بین 250 تا 300 متر مساحت دارند.

استاندار یزد با اشاره به آماده سازی 500 قطعه زمین در سایت 28 هکتاری بهاباد گفت: در این سایت تاکنون 140 قطعه به مردم تحویل داده شده و در هفته آینده هم 50 قطعه دیگر تحویل مردم می‌شود.

فاطمی تاکید کرد: در این طرح‌ها صرفا هزینه‌های آماده سازی از مردم اخذ می‌شود و وام 550 میلیون تومانی نهضت مسکن هم برای ساخت به مردم پرداخت می‌شود و انشعابات هم به صورت کامل در نظر گرفته شده است.

وی اظهار امیدواری کرد که شهرستان بهاباد به عنوان نخستین شهرستان در استان یزد پروژه‌های نهضت ملی مسکن را به سرانجام برساند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار