دورهمی همسران شهدای یزد برای سومین سال متوالی تحت لوای متبرک علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) چهارشنبه شب با حضور جمعی از خادمان این امام رئوف در باغ موزه دفاع مقدس یزد برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۰۷۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹ 25 May 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، این محفل معنوی که با قدوم جمعی از همسران شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، امنیت، سلامت و مدافع حرم مزین بود با حضور خدام آستان منور حضرت امام رضا (ع) برگزار شد.

سفیران امام هشتم (ع) با استقبال فرزندان شهیدان در حالی‌که پرچم متبرک رضوی را گلباران می‌کردند به این محفل قدم گذاشتند و در میان باران اشک همسران و فرزندان شهدا در کنار قبر شهید گمنام باغ‌موزه دفاع مقدس حاضر شدند.

در ادامه یکی از خدام حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) ضمن ابراز ارادت به خانواده‌های شهدا گفت: در همه دیدارها در استان و در کنار پرچم آستان قدس رضوی امام رضا(ع) شهدا را ناظر بر اعمالمان می‌دانستیم.

همچنین حجت‌الاسلام علی رجایی‌ پور از اعضای کاروان زیر سایه خورشید خراسان رضوی با اشاره به استقبال زیبای فرزندان شهدا از این خادمان، مصیببت سیدالشهداء(ع) و وداع ایشان با فرزندشان را یادآور شد و چشم‌ها را بارانی کرد.

وی با تبریک دهه کرامت و میلاد حضرت امام رضا (ع) در ادامه قصد حضور خدام در محفل همسران شهدا را ابلاغ سلام امام مهربانی‌ها (ع) خدمت همسران شهدا بیان کرد و پایمردی و ایثار همسران شهدا و نقش بسزای آنها در جهاد شهدا را قابل ستایش دانست.

وی وجه اشتراک حضرت معصومه(ع)، امام رضا (ع) و شهدا را شفاعت خواند و به تبیین مقام والای شفاعت حضرت فاطمه معصومه(ع) و امام رضا(ع) پرداخت.

قبل از حضور خدام و در بخشی از این برنامه فاطمه جعفری معاون پژوهشی و از اساتید حوزه علمیه یزد در کنار همسر شهید محمدعلی شریفی زارچی در گفتگویی ۲ نفره به بیان برخی آسیب‌ها و مسائلی که خانواده‌ها به ویژه خانواده شهدا با آن درگیرند پرداختند.

تلاوت آیات نورانی قرآن کریم، قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) توسط یکی از خدام ، گلباران قبر شهید گمنام و اقامه نماز مغرب و عشا از دیگر برنامه‌های این محفل بود.

دهه کرامت تا میلاد حضرت امام رضا (ع) ادامه دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار