مدیر عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان یزد گفت: در حال حاضر ۲۵ گروه جهادی در بسیج دانشجویی استان مشغول به فعالیت هستند.
کد خبر: ۱۱۰۶۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴ 25 May 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، محمدرضا صمدی مدیر عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان یزد گفت: ۲۳۵ نفر از دانشجویان بسیجی شهر یزد در قالب هفت گروه جهادی در جریان طرح افطار تا سحر به خدمت به مردم کمتر برخوردار حاشیه شهر یزد پرداختند.

او افزود: اقدامات جهادی در قالب طرح افطار تا سحر برای ساخت مسکن ویژه ۳۶ محروم تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در محمد آباد بخش مرکزی یزد رقم خورد.

مدیر عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان تصریح کرد: ساخت مسکن برای محرومان جزو برنامه‌های اصلی و اولویت دار بسیج است که ناحیه بسیج دانشجویی با توجه به ظرفیت‌هایی که دارد علاوه بر فعالیت عمرانی، امکان ارائه خدمات روانشناسی، پزشکی و غربالگری سلامت، تدریس و ... را دارا می‌باشد.

صمدی ادامه داد: هدف از اردو‌های جهادی برخلاف تصور مرسوم تنها ساخت مسکن و یا حتی ارائه خدمات نیست، بلکه خودسازی دانشجویان و نیز تقویت روحیه کنشگری، اثرگذاری در جامعه و یافتن نقش خود در آینده جامعه نیز از اهداف مهم این اردوهاست.

او تاکید کرد: هم اکنون ۲۵ گروه جهادی در بسیج دانشجویی استان یزد مشغول فعالیت هستند که ان شاءالله تابستان امسال نقطه عطفی در برگزاری اردو‌های جهادی با نقش آفرینی تخصصی جهادگران دانشجو را رقم خواهند زد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار