سی و نهمین اجلاس روسای سازمان اورژانس کشور به منظور بحث و تبادل نظر در زمینه چالش‌ها و مشکلات موجود و راهکارهای رفع موانع برای خدمت رسانی بهتر و سریعتر به هموطنان به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی در شهر جهانی یزد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۰۶۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸ 24 May 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، احمد دهقان رئیس مرکز اورژانس یزد با اشاره به برگزاری سی و نهمین اجلاس روسای سازمان اورژانس کشور اظهار داشت: ارتقاء سازمانی، بررسی نیاز‌ها و مشکلات موجود، چالش‌ها و راهکار‌های رفع موانع برای خدمت رسانی بهتر و سریعتر به هموطنان، معرفی روسای تغییر یافته مراکز را از اهداف برگزاری سی و نهمیمن اجلاس روسای سازمان اورژانس کشور است.

او افزود: این اجلاس با حضور رئیس و نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، رئیس و معاونین سازمان اورژانس کشور و ۶۴ مدیر اورژانس پیش بیمارستانی از دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور طی دو روز و در محل مرکز همایش‌های باقر العلوم دانشگاه علوم پزشکی یزد برگزار خواهد شد.

دهقان از اورژانس یزد به عنوان یکی از مراکز پیش رو در بحث خیرین و راه اندازی پایگاه‌های اورژانس پیش بیمارستانی و فرآیند‌های عملیاتی یاد کرد و اظهار داشت: انتخاب یزد به عنوان میزبان این اجلاس، الگو گیری از ساختار اورژانس یزد می‌باشد.

رئیس مرکز اورژانس یزد یادآور شد: در حال حاضر ۶۴ پایگاه شهری و جاده‌ای در استان یزد فعال هستند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار