/اخبار پلیس یزد/
دستگیری عامل کلاهبرداری با رسیدساز جعلی، کشف دو هزار لیتر گازوئیل قاچاق از یک دستگاه وانت و کشف مقادیر زیادی هروئین از معده یک قاچاقچی در شهر یزد از جمله اخبار واصله اخیر از فرماندهی انتظامی استان است.
کد خبر: ۱۱۰۶۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲ 24 May 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، سرهنگ «حمیدرضا زارع» سرپرست پلیس آگاهی استان یزد در رابطه با دستگیری عامل کلاهبرداری با رسیدساز جعلی، اعلام کرد: با توجه به دریافت شکایتی مبنی بر کلاهبرداری از طریق رسیدساز جعلی بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: شاکی در اظهارات خود بیان کرد که آگهی فروش گوشی تلفن همراهش را در سایت «دیوار» قرار داده و سپس فردی با او وعده کرده و با نشان دادن یک رسید مبلغ واریزی از طریق تلفن همراهش، گوشی را از او تحویل گرفته و رفته که پس از آن مشخص شده که رسید جعلی بوده است.

سرپرست پلیس آگاهی استان افزود: ماموران پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی، متهم را شناسایی و پس از اخذ مجوز قضائی او را در مخفیگاهش دستگیر و به اداره پلیس منتقل کردند.

زارع تصریح کرد: متهم در پلیس آگاهی به کلاهبرداری از طریق رسیدساز جعلی اعتراف و پس از تکمیل پرونده روانه دادسرا شد.

وی در پایان توصیه کرد: شهروندان پس از خرید و فروش، حساب خود را چک کرده و به رسیدهای گوشی تلفن همراه اکتفا و اعتماد نکنند.

کشف ۲۰۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق از وانت  

سرهنگ «شهرام طولابی نژاد» فرمانده انتظامی بافق نیز در مورد کشف دو هزار لیتر گازوئیل قاچاق در این شهرستان اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی بافق هنگام گشت زنی در سطح شهر به یک دستگاه خودرو نیسان حامل سوخت مشکوک شدند.

وی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از این خودرو، دو هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوییل کشف و خودرو را توقیف کردند.

سرهنگ طولابی نژاد خاطرنشان کرد: در این راستا، دو متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف «هروئین» از معده یک قاچاقچی 

سرهنگ «منوچهر نصیری» جانشین انتظامی استان یزد هم از کشف ۳۲۵ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی توسط ماموران کلانتری ۱۷ خبر داد.  

وی در این خصوص گفت: ماموران کلانتری ۱۷ رزمندگان یزد با کار اطلاعاتی از فعالیت یک قاچاقچی افیونی مطلع شدند و پس از رصد اطلاعاتی، قاچاقچی را شناسایی و دستگیر کردند.

به گفته سرهنگ نصیری، در بازرسی انجام شده از این قاچاقچی ۳۲۵ گرم هروئین را به صورت جاساز بلع و انباری از معده وی کشف شد که در همین راستا  متهم پس از تشکیل پرونده روانه دادسرا شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار