استاندار یزد به مناسبت هفته ملی جمعیت با پروفسور «عباس افلاطونیان» بنیانگذار درمان ناباروری کشور دیدار و از سعی بلیغ و دلسوزانه وی در درمان زوج های نابارور قدردانی کرد.
کد خبر: ۱۱۰۶۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹ 24 May 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، «مهران فاطمی» استاندار یزد با همراهی دکتر «سید مهدی هاشمی باجگانی» سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با پروفسور «عباس افلاطونیان» متخصص زنان و زایمان و موسس بزرگترین مرکز ناباروری خاورمیانه دیدار و به گفت‌وگو نشست.

استاندار در جریان این دیدار، از سعی بلیغ و دلسوزانه ایشان در درمان زوج های نابارور، حمایت از بنیان خانواده‌ها و نیز مسئولیت‌پذیری تحسین برانگیز در حوزه پزشکی در راستای افزایش جمعیت و فرزندآوری قدردانی کرد.

حجت الاسلام «سید محمد ناصر حیدری» سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر یزد نیز همزمان با هفته ملی جمعیت و با نگاه ویژه به حرکت بالنده پژوهشگر متعهد و برجسته شهر میراث جهانی یزد، پروفسور «عباس افلاطونیان» در مسیر دستیابی به علوم و فنون جدید به ویژه در عرصه درمان ناباروری، از نامگذاری خیابان واقع در خیابان پژوهش، جنب میدان کتاب روبروی درب دانشگاه یزد، به نام وی خبر داد.

در حال حاضر پژوهشکده طب تولید مثل یزد، قطب درمان ناباروری کشور شناخته شده است و با هزینه درمان اندک، کیفیت بسیار بالا و فناوری به روز در این مرکز باعث شده که پژوهشکده طب تولید مثل مورد توجه بیماران از نقاط مختلف کشور و حتی سایر کشورها قرار گیرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار