معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: بر اساس این سند، در صدد راه اندازی فضاهای ورزشی مناسب در مدارس مناطق کم برخوردار هستیم.
کد خبر: ۱۱۰۶۸۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱ 24 May 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، ابوالفضل شبانی  در جریان سفر به این شهرستان در مراسم افتتاح اتاق تربیت بدنی شهید ابراهیم هادی آموزشگاه پسرانه حکیم ملاعبدالله بهابادی با بیان این‌که توسعه ورزش همگانی سبب شادابی و تحرک هر چه بیشتر دانش آموزان می‌شود، اظهار کرد: راه‌اندازی اتاق ورزش محیط ایمن و بانشاطی را برای دانش آموزان فراهم می آورد.
 
وی با اشاره به اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش افزود: یکی از مهمترین اهداف سند تحول بنیادین، ارتقای جایگاه درس تربیت بدنی است و به همین منظور درصدد راه اندازی چند مکان ورزشی مناسب و تجهیز مدارس در مناطق کم برخوردار هستیم.
 
 معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان یزد گفت: کلاس‌های درس تربیت بدنی با هدف چابکی و شادابی دانش آموزان و تقویت مهارت‌های بنیادی راه‌اندازی می‌شود پس انتظار می‌رود دانش آموزان به خوبی و به طور کامل از این فضا استفاده کنند.
 
شبانی تصریح کرد: مجموعه بازی‌ها و حرکاتی که در سالن‌های بازی و ورزش در نظر گرفته شده، می‌تواند به خوبی فکر، خلاقیت و تمرکز دانش‌آموزان را تقویت و آنها را به تحرک و کار گروهی تشویق کند و این هدفی است که باید در آموزش ابتدایی به دنبال آن بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار