استاندار یزد:
استاندار یزد تأکید کرد: در مسلک یاران حسین(ع) هر جا که یک تروریست آمریکایی، یک صهیونیست و یک سفارتخانه این رژیم حضور داشته باشد، معرکه نبرد در آنجا برپاست و کسی را یارای مبارزه با یاران امام حسین(ع) نیست.
کد خبر: ۱۱۰۶۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹ 24 May 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، مهران فاطمی، استاندار یزد، فرا رسیدن سالروز سوم خرداد و آزادی خرمشهر را فرصت مناسبی برای تبیین ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد:‌ سوم خرداد نماد بارز غیرت مقدس ملت مقابل خناسان، حیله‌ورزان، بوالهوسان و شیادان است که با دسیسه خیال تجاوز به منافع ملت را در سر می‌ پروراندند.

وی آزادسازی خرمشهر را رویدادی خدایی و سند افتخار رشید مردان و زنان ایثارگر ایران اسلامی دانست و افزود: این مملکت تحت حمایت الهی مقابل دشمن شکست ناپذیر است.

فاطمی در ادامه عزت و اقتدار امروز نیروهای مسلح در مرزها و فرامرزها همچنین حضور هوشمندانه و پیدا و پنهان سربازان نظام جمهوری اسلامی ایران، توانسته خواب را بر دشمن حرام کند، گفت: مدافعین حرم و حریم و شهدای امنیت نیز برگ دیگری از عزت ایرانی است.

استاندار یزد تصریح کرد: در سوم خرداد دنیا به عینه دید که مردم بیدار ایران اسلامی با مقاومت در برابر استبکار تا دندان مسلح توانستند با فضل الهی بر دشمنان پیروز شوند و  تیزی سرنیزه و داغی سرب گلوله را به جان خریدند برای آزادی و اقتدار کشورشان.

وی در پایان سخنان خود تأکید کرد: به دشمنان مکار و ترسو یادآور می‌شویم که در مسلک یاران حسین(ع) هر جا که یک تروریست آمریکایی، یک صهیونیست و یک سفارتخانه این رژیم حضور داشته باشند معرکه نبرد در آنجا برپاست و کسی را یارای مبارزه با یاران امام حسین(ع) نیست.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار