مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: مشترکانی که نسبت به سال گذشته مصرف برق کمتری داشته باشند، تشویق می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۰۶۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷ 24 May 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، علی جم در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: وزارت نیرو برای تشویق مردم به صرفه جویی در مصرف برق، طرح جدیدی را از اول خرداد ماه به اجرا گذاشته است. 

وی افزود: در این طرح مشترکان خانگی که نسبت به سال گذشته مصرف کمتری داشته باشند، ساعتی دوهزار تومان پاداش می‌گیرند. حتی اگر مشترکی نسبت به سال گذشته کمتر برق مصرف کند شامل این طرح می‌شود، ولی میزان آن کمتر خواهد بود. 

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان یزد گفت: سال گذشته ۴۰ درصد مشترکان خانگی همکاری داشتند و امسال پیش بینی می‌شود مشترکان بیشتری پاداش همکاری در قبوض آن‌ها لحاظ شود و اگر بستانکار هم شوند در قبوض آن‌ها ثبت و در سایر موارد برای آن‌ها لحاظ می‌شود.

جم تصریح کرد: الگوی مصرف ۳۰۰ کیلو وات/ ساعت از اول خرداد تا پایان شهریورماه است و بافق منطقه گرمسیر درجه چهار است که در سه ماه خرداد، تیرو مرداد الگوی مصرف آن ۴۰۰ کیلووات /ساعت است.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان‌های یزد، اشکذر، میبد و اردکان در تیرومرداد الگوی مصرف آن‌ها ۴۰۰ کیلو وات/ ساعت و دربقیه فصول سال ۲۰۰ کیلو وات /ساعت است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: مردم از دور کند کولر‌ها استفاده کنند و دما روی ۲۵ درجه تنظیم کنند و در ساعات اوج مصرف برق از استفاده وسایل پر مصرف خودداری کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار