سردار سوری:‌
مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج کشور با بیان این که متأسفانه تاکنون آن طور که باید فرهنگ و اهداف دفاع مقدس برای نسل جوان تبیین نشده است، گفت:‌ تببین و نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس موثرترین راهکار برای شکست دشمن در جنگ ترکیبی است.
کد خبر: ۱۱۰۶۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴ 24 May 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، سردار مجید سوری، در جریان سفر خود به این استان، در اختتامیه جشنواره ره‌آورد سرزمین نور که با حضور دانشجویان و دانش آموزان بسیجی و با هدف بزرگداشت شهدای هشت سال دفاع مقدس در یزد برگزار شد، اظهار کرد‌: دفاع مقدس گنجی گرانبهاست که باید برای توسعه و پیشرفت بیش از پیش کشور بهترین و بیشترین بهره را از آن ببریم.

وی استفاده از ظرفیت و زبان هنر برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس را حائز اهمیت دانست و افزود:‌ هشت سال دفاع مقدس ابعاد مختلفی دارد که باید تمام آنها بیش از پیش به جوانان ایران اسلامی معرفی و برایشان تبیین شود.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج کشور در ادامه با اشاره به توطئه‌های شوم استکبار جهانی علیه ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامی،‌گفت: دشمنان سعی دارند با ایجاد شبهات مختلف جوانان ما را از مسیر حق دور کنند و ما باید با معرفی و تبیین ارزشهای دفاع مقدس و دستاوردهای انقلاب فتنه دشمنان را خنثی کنیم.

سردار سوری با اشاره به اهمیت فرا رسیدن سوم خرداد، سالروز عملیات بیت المقدس، تصریح کرد:‌ آزادسازی خرمشهر فتحی بزرگ است که به جهانیان ثابت کرد جوانان ایرانی اعم از دختر و پسر تا پای جان نگهبان انقلاب و کشورشان هستند.

وی در ادامه به جنگ ترکیبی دشمن علیه انقلاب اسلامی در عصر کنونی اشاره کرد و گفت:‌ بصیرت افزایی و تبعیت بی چون و چرا از ولایت فقیه موثرترین راهکار برای مقابله با جنگ ترکیبی و شناختی دشمنان است.

مسئول راهیان نور کشور با بیان این که متأسفانه تاکنون آن طور که باید اهداف و ارزش های دفاع مقدس بین اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان بازگو و تبیین نشده است، اظهار کرد:‌ باید با همکاری نخبگان و فرهنگیان، فرهنگ مقاومت و شهادت در جامعه روز به روز گسترش یابد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار