فرمانده ارشد سپاه الغدیر:
فرمانده ارشد سپاه الغدیر با بیان این‌که آزادسازی خرمشهر سند فرهنگ مقاومت ملت ایران در برابر استکبار جهانی است،‌گفت: دشمن شناسی لازمه پیروزی در جنگ شناختی و فتنه امروز دشمنان انقلاب است.
کد خبر: ۱۱۰۶۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰ 24 May 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، سردار حسین زارع کمالی،‌ فرمانده ارشد سپاه الغدیر با اشاره به اهمیت بزرگداشت سوم خرداد، اظهار کرد:‌ فتح خرمشهر به لحاظ نظامی نقطه عطفی در تاریخ جنگ ایران و عراق شناخته می‌شود و به همین دلیل از آن روز به عنوان نمادی از پیروزی، مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن یاد می‌شود.

وی فتح خرمشهر را نماد حقانیت انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: مقاومت بیش از ۲۰ ماهه مردم سلحشور و ایثارگران خرمشهر در برابر دشمن تا دندان مسلح به و تلاش دلاورمردان ارتشی و سپاهی برای آزاد سازی خرمشهر به مردم دنیا ثابت کرد که ایرانی‌ها هیچ وقت زیر بار ظلم و زور نرفته و نمی روند.

سردار زارع کمالی تفکر جهاد برای پیشرفت هم جانبه و ایستادگی در برابر استبکار را مهمترین ویژگی ملت مسلمان ایران عنوان کرد و گفت:  ایران در جریان عملیات آزاد سازی خرمشهر ۶۰۰۰ شهید که ۴۴۶۰ شهید سپاه و ۱۰۸۶ شهید ارتش بودند را تقدیم آرمان‌های انقلاب اسلامی کرد و به جهانیان نشان داد که از قدرتی بزرگ‌تر از معادلات نظامی و پشتوانه‌ای به مراتب عظیم تر از مولفه‌های قدرت استراتژیک در حوزه دفاعی برخوردار است.

فرمانده ارشد سپاه الغدیر در ادامه هدف از انقلاب اسلامی را ایجاد تمدن نوین اسلامی برای زمینه سازی ظهور منجی عالم بشریت دانست و تصریح کرد: امروز نیز باید با پیروی از همان باور آزادسازی خرمشهر در جنگ ترکیبی با محوریت جنگ شناختی موفق  باشیم و فتنه‌های شوم دشمنان دین و نظام اسلامی را خنثی کنیم.

وی با بیان این‌که دشمنان از پیروزی در جنگ سخت علیه ایران اسلامی ناامید شدند، تأکید کرد:‌ طراحی و اجرای فتنه‌های شوم فرهنگی، اقتصادی و مذهبی شیوه جدید جنگ علیه آرمان‌های انقلاب اسلامی است که دشمن به راه انداخته و با تمام ظرفیت پای کار آمده است و ما باید با وحدت رویه و بصیرت افزایی چهره واقعی استکبار را به جوانان معرفی کنیم.

فرمانده سپاه الغدیر با طرح این سئوال که چرا سوم خرداد ماندگار شد؟ ادامه داد: تبعیت محض از فرمان ولی امر مسلمین، وحدت رویه، همدلی و شناخت فتنه دشمنان از جمله رموز موفقیت در آزادسازی خرمشهر بود که باید ملاک عمل ما در عصر حاضر قرار گیرد.

سردار زارع کمالی دشمن شناسی را لازمه پیروزی در جنگ شناختی دانست و بیان کرد: دشمنان در عصر حاضر سعی دارند با کمرنگ کردن باورهای دینی و همچنین برجسته سازی و دروغین یک سری نواقص جوانان ایران اسلامی را نسبت به آینده روشن ناامید کنند و ما نباید از فتنه دشمنان غافل شویم.

فرمانده سپاه الغدیر با بیان این‌که اصحاب رسانه افسران جنگ امروز هستند، تأکید کرد: خبرنگاران و جریان رسانه‌ای انقلاب اسلامی باید بیش از پیش دستاوردهای انقلاب اسلامی را معرفی کند و با تولید محتواهای مناسب ماهیت اصلی دشمنان را برای جوانان بازگو نمایند.

وی در پایان سخنان خود وحدت رویه و استفاده از ظرفیت نخبگان بومی و داخلی را لازمه توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور دانست و گفت:‌ ما منکر مشکلات و یک سری نواقص در داخل کشور نیستیم ولی باور داریم که تمام مسائل با همت و تفکر جهادی نخبگان داخلی قابل حل است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار