جانشین انتظامی استان یزد از کشف ۱۰ تن سنگ مس قاچاق در بهاباد خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۶۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳ 24 May 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، سرهنگ منوچهر نصیری،‌ جانشین انتظامی استان یزد با اشاره به نقش شهروندان در افزایش کشفیات محموله های قاچاق، اظهار کرد: پلیس سعی دارد با استفاده از تمام ظرفیت‌های خود مقوله احساس امنیت را در جامعه افزایش دهد.

وی نا امن کردن فضای عمومی شهر و کشور برای سودجویان و مخلان نظم و امنیت را در گرو همکاری مستمر پلیس و مردم دانست و افزود:‌ در استان یزد خوشبختانه مردم همکاری خوبی با پلیس داشته و همین امر موجب کسب دستاوردهای بزرگی توسط پلیس شده و وضعیت عمومی استان را به جایگاه مطلوبی رسانده است.

سرهنگ نصیری در ادامه گفت:‌ در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پاسگاه انتظامی آسفیچ در حین کنترل محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه تریلی مشکوک شده و آن را متوقف کردند. 

جانشین انتظامی استان یزد با بیان این‌که ماموران در بازرسی از این کامیون ۱۰ تن سنگ مس فاقد مجوز و قاچاق را کشف و یک متهم را نیز دستگیر کردند، تصریح کرد: متهم دستگیر شده بعد از تشکیل پرونده قضایی به مراجع بالادستی معرفی و تحویل شد.

وی در پایان مقابله همه جانبه با سوداگران مرگ و قاچاق کالا را از جمله اولویت‌های اجرایی و جدی پلیس دانست و خاطرنشان کرد:‌ استان یزد به دلیل موقعیت جغرافیایی خاص از جمله مناطق استراتژیک کشور در بحث حمل و جابجایی محموله های قاچاق است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار