فرماندار مروست گفت: روابط عمومی ادارات و نهادها باید مرتب مواظبت کنند که به هیچ وجه دچار روزمرگی نشوند و با ابتکار و بر اساس نیاز ماموریت خود را انجام دهند.
کد خبر: ۱۱۰۵۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵ 18 May 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، جواد دانشور مروستی در آیین تجلیل از روابط عمومی ادارات و نهادهای شهرستان با تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی‌ها و قدردانی از تلاش‌گران این عرصه افزود: روابط عمومی‌ها باید در صف مقدم جهاد تبیین باشند و با انعکاس عملکرد ادارات و نهادها زمینه امیدآفرینی را در جامعه فراهم کنند.

ضرورت برنامه محوری روابط عمومی‌ها

دانشور بیان کرد: روابط عمومی ها باید برنامه محورانه کار کنند، دچار روزمرگی و تکرار نشوند، از ایده‌های نو استفاده کند و از طرفی دیگر مدیران باید از دانش روابط عمومی‌های قوی بیش از گذشته استقبال کنند .

وی خاطرنشان کرد: آموزش و ارتقای فعالیت‌ها توسط مسئولان روابط عمومی‌ نهادها و ادارات باید بیش از گذشته پیگیری شود زیرا در عمل پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند و باید ماموریت خود را عالمانه انجام دهند.

دانشور گفت: ارتباط روابط عمومی‌های با خبرنگاران و ارائه اخبار و گزارشات شهرستان موضوع مهمی است که نباید از آن غافل شد.

تجلیل از روابط عمومی‌های برتر

در این نشست مسایل و مطالبات خبرنگاران شهرستان مروست بررسی و مقرر شد با همکاری مسئولان پیگیری و جایگاه آنها ارتقا یابد و با اهدا لوح سپاس از مسئولان روابط عمومی ادارات قدردانی به عمل آمد.

هفته ارتباطات و روابط عمومی از ۲۷ اردیبهشت‌ماه جاری آغاز شد

مرکز شهرستان ۲۰ هزار نفری مروست در ۲۰۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار