ستاد انتخابات استان یزد فرآیند اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری را در این استان رسماً آغاز کرد.
کد خبر: ۱۱۰۵۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶ 17 May 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، مهران فاطمی در اولین جلسه رسمی ستاد انتخابات استان که با حضور مسئولان و مدیران مرتبط برگزار شد، اظهار کرد:‌ تلاش برای مشارکت حداکثری از جمله مهمترین محورهای برنامه ریزی برای فرآیند اجرایی در انتخابات سال جاری است.

وی با بیان این‌که ۱۲ دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری همزمان با سراسر کشور، اسفندماه امسال در استان یزد برگزار می شود، افزود:‌ سلامت خط قرمز ستاد انتخابات در استان یزد است.

استاندار یزد در خصوص اهمیت نقش مجلس در توسعه همه جانیه و پایدار کشور، گفت:‌ داشتن مجلسی انقلابی، دانشمند و همراه با آرمانهای انقلاب اسلامی لازمه تحقق گام دوم انقلاب است.

علی اکبر عزیزی، معلون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد نیز انتخابات را یکی از راهبردی ترین رویدادهای کشور دانست و بیان کرد:‌ مشارکت مردم در این مهم نقشی کلیدی دارد.

وی با بیان این‌که مردم همیشه پای کار نظام بوده و هستند، خاطرنشان کرد:‌ حضور پرشور اقشار مختلف در راهپیمایی ۲۲ بهمن، روز قدس و استقبال از سرود سلام فرمانده از جمله نمادهای ولایت مداری مردم استان یزد و کشور است که امید استکبار جهانی را ناامیدکرده است.

رئیس ستاد انتخابات استان یزد در ادامه با اشاره به اهمیت سخنرانی مقام معظم رهبری در روزهای ابتدایی سال جاری، تصریح کرد‌:‌ ورود رهبر انقلاب از ابتدای امسال به بحث انتخابات بیانگر اهمیت این رویداد سیاسی در سال جاریست و ما باید همگی با تمام ظرفیت نسبت به برگزاری هرچه بهتر آن تلاش کنیم.

عزیزی سلامت، رقابت، امنیت و مشارکت را چهار اولویت جدی رهبر انقلاب برای انتخابات امسال عنوان کرد و گفت:‌ هرگونه کم کاری و سهل انگاری در حوزه انتخاب می‌تواند بستر ایجاد چالش‌های مختلف برای نظام باشد.

رستگاری، دبیر ستاد انتخابات استان یزد نیز در این جلسه آسیب شناسی انتخابات گذشته را از جمله الزامات اجرایی در سال جاری دانست و بیان کرد:‌ بنا داریم با اصلاح اشتباهات گذشته امسال انتخاباتی از هر نظر سالم تر و بدون چالش برگزار کنیم.

وی رعایت مر قانون را خط قرمز ستاد انتخابات عنوان کرد و افزود:‌ استفاده از تمام ظرفیت های فنی و انسانی در اولویت اجرایی برای فرآیند برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است.

در پایان این جلسه احکام اعضای ستاد انتخابات استان یزد توسط استاندار ابلاغ  و علی اکبر عزیزی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان یزد، رستگاری مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری به عنوان دبیر ستاد، شاه حسینی معاون منابع انسانی استاندار یزد به عنوان مسئول کمیته پشتیبانی، علی صالحی مدیرکل روابط عمومی استانداری به عنوان رئیس کمیته اطلاع رسانی، سیدحسین سالاری به عنوان رئیس کمیته حقوقی و علوی نیا به عنوان رئیس کمیته امنیت و انتظامی ستاد انتخابات استان یزد منصوب شدند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار