مدیر کل زندان‌ها و نایب رئیس هیأت امنای ستاد دیه استان یزد از آزادی 5 زندانی جرائم غیرعمد به مناسبت فرارسیدن شهادت امام جعفر صادق(ع) با کمک 100 میلیون تومانی یک خیر یزدی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۵۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷ 17 May 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، رضا مقبلی در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) یکی از خیرین دارالعباده با حضور در زندان و بررسی پرونده های مددجویان مشمول کمک ستاد دیه استان مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان را جهت آزادی پنج محکوم مالی جرائم غیر عمد به ستاد دیه استان یزد اهدا نمود.

وی افزود: این نیکوکار که تمایلی به فاش شدن نام و تصویرش نداشت هدف خود از این اقدام را خشنودی خداوند متعال عنوان کرد و گفت: سالروز شهادت امام ششم شیعیان، حضرت امام جعفر صادق(ع) تصمیم گرفتم تا با اهدای مبلغی در آزادی چند مددجو که به دلایل غیر عمد و تنها به دلیل بده کاری در زندان هستند سهیم شوم.

مدیرکل زندانهای استان یزد در پایان خاطرنشان کرد: نیکوکاران این استان کمک به مددجویان غیر عمد را به ایام رمضان محدود نکرده و ستاد دیه را تنها نگذاشته اند و در بسیاری از مناسبت ها شاهد حضور آنها و مشارکت آنها در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد هستیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار