معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد با اشاره به اینکه جمع‌آوری معتادین متجاهر نقش مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی از جمله سرقت خرد دارد، گفت: کمپ ماده ۱۶ یزد هر چه سریع‌تر راه‌اندازی شود.
کد خبر: ۱۱۰۵۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰ 17 May 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، علی اکبر عزیزی در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان یزد، اظهار داشت: مصوبات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لازم الاجرا است و همه دستگاه‌های مرتبط باید به صورت کامل به وظیفه خود در قبال این مصوبات عمل کنند.

وی با تاکید بر اینکه تمامی دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر باید در جلسات این شورا حضور داشته باشند گفت: هر دستگاهی هم باید در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر نسبت به اقداماتی که انجام داده گزارش دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد تصریح کرد: اجرای برنامه‌هایی که در هفته مبارزه با مواد مخدر باید خلاقانه و نوآورانه باشد که بتواند در جامعه تاثیر بگذارد.

عزیزی گفت: سازمان برنامه‌ریزی مبلغ یک میلیارد تومان برای آماده‌سازی کمپ ماده 16 در اسرع وقت اختصاص دهد تا این کمپ بتواند در سریع‌ترین زمان تجهیز و راه‌اندازی شود.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای این دولت اقدامات لازم در ارتباط با کمپ ماده 16 گرفته شده ولی هنوز شروع به کار نکرده و با وجود تمام توضیحاتی که داده شد باز هم زمان زیادی برای آن صرف شده و دیگر زمان نباید از دست بدهیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد با بیان اینکه متاسفانه معتادین متجاهر در استان یزد روز به روز در حال افزایش است گفت: پیش از این ما در ارتباط با معتادین متجاهر وضعیت خوبی داشتیم ولی الان معتادین متجاهر نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده‌اند و باید علاوه بر جمع‌آوری آنها نسبت به درمانشان اقدام لازم صورت پذیرد.

عزیزی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از نکات لزوم دعوت از برخی افراد خارج از اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر به جلسات این شورا است که از جمله این افراد، دهیارانی است که بر اساس ضرورت باید به شورا دعوت شوند.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی در زمینه تامین نیروی درمانی کمپ ماده 16 اقدامات لازم را انجام دهد تا در این رابطه با مشکلی مواجه نشویم؛ همچنین در ارتباط با مرکز دی.آی.سی هم که زحمات بسیاری برای راه‌اندازی آن صورت گرفته باید نیروی درمانی مورد نیاز تامین شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد با اشاره به اینکه اعتیاد زمینه ساز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی است گفت: قطعا جمع‌آوری معتادین متجاهر نقش بسیار مهمی در کاهش برخی آسیب‌های اجتماعی به ویژه سرقت‌های خرد دارد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار