مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت:امسال ۱۰۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار در زمینه مشاغل خانگی به استان یزد اختصاص یافته است.
کد خبر: ۱۱۰۵۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶ 15 May 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، محمدرضا فلاحتی در جمع برخی خبرنگاران حاضر شد و با بیان این‌که طبق اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تسهیلات مشاغل خانگی در سال جاری بیش از ۳۰ درصد افزایش داشته و به چهار هزار میلیارد تومان رسیده است، اظهار کرد: سهم تسهیلات مشاغل خانگی در سال ۱۴۰۲ برای استان یزد ۱۰۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان که نسبت به پارسال که ۸۵ میلیارد تومان بوده است، رشد بیش از ۳۰ درصدی داشته است.

وی افزود: این تسهیلات دربانک‌های عامل توسعه تعاون، رفاه، پست بانک، ملی، صادرات، تجارت، ملت و قرض الحسنه مهر پس از تخصیص بانکی از بانک عامل مرکز به استان‌ها به متقاضیان پرداخت می‌شود. 

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یزد با اشاره به این‌که سقف تسهیلات فردی ۱۵۰ میلیون تومان و برای مشاغل پشتیبان وکارفرمایی، سقف تسهیلات چهار میلیاردتومان است، گفت: افراد باید به سامانه مشاغل خانگی که ۶۰۰ رشته دارد مراجعه و ثبت نام و مراحل بازرسی و صدور مجوز مشاغل خانگی را طی کنند. بعد سهم بانکی که مشخص شد سایر اطلاعرسانی ها انجام می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار