رئیس هیات مدیره گلساپوش:
رئیس هیات مدیره باشگاه مقاومت گلساپوش یزد از تداوم حضور تیم‌های صدر شیمی و گلساپوش در لیگ برتر ساحلی ایران با وجود محقق نشدن وعده حمایت مسئولان استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۵۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰ 14 May 2023

قول مسئولان یزد هنوز عملی نشده است

 

«احمد عشقان ملک» درباره آخرین وضعیت حضور تیم‌های مقاومت گلساپوش و صدر شیمی یزد در لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران گفت: با توجه به شرایطی که بازیکنان دو تیم دارند و همچنین سرنوشت تیم ملی فوتبال ساحلی که در گروی ماندگاری این دو تیم در لیگ برتر است، هر دو تیم مقاومت گلساپوش و صدر شیمی همانطور هم از قبل گفته شده بود، در مرحله قرعه‌کشی لیگ برتر ساحلی ایران ثبت نام کردند و تمرینات خود را نیز از سر گرفتند. 

وی در ادامه با بیان این که تنها دلیل کناره‌گیری نکردن از حضور در لیگ برتر با وجود محقق نشدن وعده حمایت مسئولان استان یزد، هواداران این دو تیم بوده است، گفت: از روزی که خبر کناره‌گیری دو تیم پرافتخار یزدی فوتبال ساحلی ایران اعلام شد، تماس‌های تلفنی مکرری از اهالی محله محمودآباد و مردم ورزش‌دوست استان داشتیم که همین تماس‌ها تنها دلیلی شد که با وجود مشکلات متعدد مالی، از کناره‌گیری از مسابقات منصرف شویم.

عشقان ملک افزود: مسئولان استان یزد قول‌هایی مبنی بر کمک به این دو تیم داده‌اند ولی متاسفانه تا به امروز از طرف هیچکدام اقدامی صورت نگرفته و حمایت‌ها فقط در حد قول و وعده بوده است هرچند که «زهیر حاجی حسینی» سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان استان و «سید مصطفی سید رضایی» مشاور ورزشی استاندار نیز تحقق این وعده‌ها را دنبال می‌کنند و امیدواریم که این پیگیری‌ها نتیجه بخش باشد تا همچون سالهای گذشته با کسب بهترین نتیجه، شرمنده مردم و جوانان ورزش دوست استان نباشیم.

یادآور می‌شود؛  تیم صدر شیمی یزد از عصر امروز در ورزشگاه ساحلی بندر چابهار به مصاف تیم منطقه آزاد این بندر خواهد رفت و تیم مقاومت گلساپوش یزد نیز فردا در ورزشگاه سلمان محمودآباد شهر یزد میزبان تیم شهرداری بندرعباس است.

باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت گلساپوش یزد که از سال ۱۳۸۶ در شهر یزد و در دل محله‌ای به نام «محمود آباد» شکل گرفته، طی ۱۵ سال متوالی در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی مردان ایران حضور داشته و تا به امروز با کسب چهار عنوان قهرمانی، چهار مقام نائب قهرمانی و سه مقام سومی در ادوار مختلف لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران، یکی از پرافتخارترین تیم‌های کاملاً بومی کشورمان است.

البته افتخارات گلساپوش تنها به قهرمانی در لیگ‌های ایران ختم نمی شود بلکه این تیم در سال ۲۰۱۷ میلادی، مقام قهرمانی و در سال ۲۰۱۸ مقام نائب قهرمانی «اوراسیاکاپ» فوتبال ساحلی را نیز کسب کرده و در سالهای ۲۰۱۹ و ۲۰۲۱ نیز با حضور در جام باشگاه‌های جهان در کشورهای ترکیه و روسیه، در بین هشت باشگاه برتر جهان قرار گرفته است.

گلسپوش تاکنون بیش از ۲۰ بازیکن یزدی را پرورش و به تیم ملی فوتبال ساحلی ایران تحویل داده به طوری که فقط در آخرین اردوی تیم ملی، تعداد هفت بازیکن ملی‌پوش در عضویت این باشگاه بودند و از این رو می‌توان به آن لقب کارخانه بازیکن‌سازی برای تیم ملی را داد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار