بازرس اتاق اصناف شهرستان بهاباد از افزایش غیرقانونی کرایه حمل کالا به بهاباد توسط رانندگان خبر داد و گفت: این افزایش غیرقانونی دلیل تفاوت ۳۰ الی ۳۵ درصدی قیمت در بهاباد با مرکز استان است.
کد خبر: ۱۱۰۴۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶ 13 May 2023

سید مهدی حسینی با بیان اینکه هزینه‌های حمل‌ونقل کالا در شهرستان بهاباد به‌صورت سرسام‌آور و البته غیرقانونی در سال جاری افزایش داشته است اظهار داشت: یکی از دلایل تفاوت قیمت حدود ۳۵ درصدی اجناس در شهرستان بهاباد با مرکز استان، درخواست غیرمنطقی و غیرقانونی رانندگان حمل‌ونقل کالا است.

وی ادامه داد: مراکز فروش در شهرستان بهاباد علی‌رغم غیرقانونی بودن درخواست رانندگان، مجبور هستند هزینه درخواستی رانندگان را پرداخت کنند و همین موضوع باعث ایجاد تفاوت قیمتی حدود ۳۰ الی ۳۵ درصدی برخی کالاها در شهرستان بهاباد با مرکز استان شده است.

بازرس اتاق اصناف شهرستان بهاباد با تأکید بر اینکه رانندگان حمل‌ونقل کالا در شهرستان بهاباد به‌این‌علت که تعداد آنها محدود است اتحادیه ندارند و همین موضوع باعث نابسامانی قیمتی در این زمینه شده ابراز داشت: تبعات این افزایش غیرقانونی هزینه حمل‌ونقل برای مردم شهرستان  و حتی فروشندگان بسیار زیاد بوده و لازم است مسئولان استانی در این زمینه تدبیری بی اندیشند.

حسینی عنوان کرد: یکی دیگر از مشکلاتی که باعث شده قیمت کالا در شهرستان بهاباد تا حدودی نسبت به مرکز استان بالاتر است، تفاوت روزانه قیمت توسط مراکز پخش مرکز استان است که هر روزنرخ‌های خود را افزایش می‌دهند و به دنبال مراکز فروش شهرستانی نیز مجبور به افزایش قیمت هستند.

بازرس اتاق اصناف شهرستان بهاباد افزایش هزینه‌های اجاره‌بها در شهرستان بهاباد را نیز یکی دیگر از مشکلات ذکر و تأکید کرد: متأسفانه تعداد منزل مسکونی خالی از سکنه در این شهرستان بسیار کم است و درعین‌حال برخی از کارکنان معادن و افرادی که از استان‌های دیگر برای کار به این شهرستان آمده‌اند، حاضر به پرداخت هزینه‌های بالا هستند که این موضوع برای مردم بومی مشکل‌ساز شده است.

منبع: یزدرسا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار