با گذشت پنج هفته از مرحله نهایی مسابقات فوتبال لیگ دسته سه قهرمانی باشگاه‌های کشور در فصل جدید، تیم یزد لوله هنوز موفق به بردن حریفان نشده و حسرت برد مانند طلسمی بر دست و پای این تیم بسته شده است.
کد خبر: ۱۱۰۴۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳ 13 May 2023

تیم یزدلوله که تنها نماینده فوتبال استان در لیگ دسته سوم فوتبال کشور است از پنج بازی خود تاکنون صاحب چهار تساوی و یک شکست شده و در گروه سوم با چهار امتیاز در مکان نهم جدول ۱۰ تیمی این رقابت‌ها قرار گرفته است.

در این گروه هم‌اکنون تیم سپاهان نوین اصفهان با ۱۵ امتیاز با اقتدار در صدر جدول رده بندی است و تیم‌های خرم گشت افلاک خرم آباد و نفت امیدیه با هشت امتیاز و بر اساس تفاضل گل به ترتیب دوم و سوم هستند.

همچنین در انتهای جدول رده بندی گروه سه لیگ دسته سه فوتبال کشور تیم‌های شناورسازی جام وطن قشم با پنج امتیاز، یزدلوله با چهار و پرسپولیس شیراز با یک امتیاز به ترتیب در رده‌های هشتم، نهم ودهم قرار دارند.

از هفته ششم این رقابت‌ها امروز (جمعه) ۲۲ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۶:۳۰ تیم یزدلوله در ورزشگاه شهید نصیری یزد در حضور تماشاگران از تیم مدعی خرم گشت افلاک خرم آباد که هم‌اکنون در رده دوم جدول است، پذیرایی می‌کند، این دیدار برای ۲ تیم میهمان و میزبان دارای اهمیت بسیاری است چون یزدلوله برای شکست طلسم نبردن و دشت اولین پیروزی در لیگ و تیم میهمان برای رسیدن به صدر جدول تلاش خواهد کرد و قطعا شاهد یک بازی تماشایی خواهیم بود.

تیم یزدلوله که قبل از شروع لیگ با جذب بازیکنان با سابقه و کادرفنی، تمرینات و مسابقات دوستانه نسبتا خوبی را برای حضور در رقابت‌ها آغاز کرد تاکنون نتایج ضعیفی را گرفته است و بدون شک اگر همین وضعیت و نتایج ضعیف ادامه باید بر اساس جدول مسابقات، تنها نماینده فوتبال استان یزد باید وداعی تلخ با لیگ دسته سه کشور داشته باشد.

کادرفنی و بازیکنان تیم یزدلوله باید تا دیر نشده و شناخت تیم‌ها از هم زیاد نشده برای برون رفت از وضعیت موجود در عمل به دنبال چاره اندیشی باشند ، یکی از کارشناسان فوتبال یزد اعتقاد دارد که تیم یزدلوله برای بقا در لیگ و موفقیت راهی جزء کسب پیروزی در خانه در حضور تماشاگران ندارد و باید از همان ابتدا فقط به دنبال حمله و کسب سه امیتاز دیدار خانگی باشد.

علی محمد قادریان افزود: تیم خرم گشت افلاک خرم آباد جزو تیم‌های مدعی و دارای مهاجمان قوی است بنابراین بازیکنان یزدلوله باید دقیق و با هوشیاری کامل مسابقه را اداره کنند.

وی اظهار کرد: تیم یزدلوله ظرفیت غلبه بر حریف را اگر درست بازی کند دارد و اگر بتواند طلسم نبردن در لیگ امسال را بکشند برای مسابقات آینده با انگیزه و روحیه مضاعف لیگ را پیگیری می‌کند.

یزدلوله در فصل جدید رقابت‌ها در گروه سه با تیم‌های شناورسازی جام وطن قشم، هرنگ جوان بستک هرمزگان، ایرانجوان بوشهر، سپاهان نوین اصفهان، خرم کشت افلاک، پرسپولیس شیراز، شایان دیزل کوار فارس، نفت امیدیه و پارسا باغملک همگروه است.

لیگ در قالب سه گروه

مسابقات لیگ دسته سوم در سه گروه برگزار می‌شود که در گروه اول تیم‌های سامیت‌نو تهران، سرخ‌پوشان پاکدشت، کیای تهران، عقاب تهران، شادکام مشهد، شریعت نوین مشهد، پارسا صنعت خراسان جنوبی، نوین کشاورز علی‌آباد، ستارگان مردان پاشا و نیکا پارس چالوس حضور دارد.

همچنین در گروه دوم تیم‌های کویر مقوا تهران، پارسیان تهران، ستارگان سرخ تهران، آوالان کامیاران، عقاب تبریز، ستارگان اتحاد تبریز، رخش خودرو تبریز، ملوان (ب) بندرانزلی، شهرداری فومن و مقاومت آستارا مسابقات خود را برگزار می‌کنند.

سه تیم یزد در لیگ کشور

مسابقات به صورت رفت و برگشت برگزار می شود و در پایان تیم‌های نخست هر گروه به صورت مستقیم به لیگ دسته دوم صعود می‌کنند و تیم‌های دوم و بهترین تیم سوم به لحاظ امتیازی در دو مرحله پلی‌آف نخست و نهایی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت و در نهایت تیم برنده در مجموع بازی رفت و برگشت مرحله نهایی پلی آف به عنوان تیم چهارم به لیگ دسته دوم راه خواهد یافت.

هم‌اکنون تیم‌ فوتبال چادرملو اردکان در لیگ دسته اول، تیم شهید قندی در لیگ دسته دوم و تیم‌ یزدلوله در لیگ دسته سه کشور به نمایندگی از این استان حضور دارند.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارد و این استان با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی و ۲ هزار فضای ورزشی باز و مسقف در ۱۲ شهرستان در اختیار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار