مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد با جمعی از گردشگران چینی دیدار کرد.
کد خبر: ۱۱۰۴۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰ 13 May 2023

نشست مدیرکل با گروهی از گردشگران چینی که توسط هسته تورهای ورودی کشور چین به یزد سفر کرده‌اند، برگزار شد.

در پی اجرای تور آشناسازی تور اپراتورهای کشور چین در اسفند که توسط هسته تورهای ورودی کشور چین برگزار شد، اولین گروه گردشگران با همکاری مشترک بخش گردشگری استان با کشور چین به کشور واردشده و از شهرهای شیراز، یزد، اصفهان و تهران، کاشان بازدید کردند.

دومین گروه گردشگران چینی طی چند روز گذشته وارد یزد شده‌اند، این گروه ۱۳ نفره که گروهی از دانشگاهیان و بازنشستگان اهل فرهنگ و فکر چین بودند، پس از بازدید از جاذبه‌های گردشگری یزد با مدیرکل دیدار کردند.

آخوندی در این دیدار با اعضای گروه گردشگران، ضمن خوشامدگویی و تشکر از حضور میهمانان در کشور و استان یزد و توجه به فرهنگ ایرانی، از آن‌ها به‌عنوان سفیران فرهنگی یاد کرد و خواست تا توانمندی‌های ایران را در زمینه‌های مختلف تبلیغ کنند.

در این نشست گردشگران کشور چین نیز ضمن اظهار رضایت از برنامه‌های این سفر، ظرفیت‌های گردشگری و توانمندی یزد را بی‌نظیر توصیف کردند.

این گروه مستقیماً با محوریت بخش خصوصی یزد به کشور واردشده و از جذابیت‌های استان‌های مسیر دیدن کرده‌اند، طی ماه‌های اسفند و فروردین تعداد ۱۰۱۷ نفر گردشگر چینی از طریق سایر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری کارگزار وارد استان شده و از جاذبه‌ها دیدن کرده‌اند.

منبع: میراث آریا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار